Bare jeg er meg :o) Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 vil ta SMOKK??? Hehe,nå har jeg prøvd alle former og str men nei da,spretter ut igjen:) Eldste var helt lik,men hadde nok ikke det sugebehovet som lillebror. Lillgutt sutter på ALT....klæt,hånda si kluter men ikke smokk.Noen tips? Er liksom bedre å suge på den vil jeg tro enn alt annet som blir klissete og vått!
Avokado Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 hehe har samme tingen her. Gitt opp smokken. Så beklager har ingen gode råd. Trenger noen selv. Lykke til!
Jente-72 Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Opplever akkurat det samme her i gården :-) go'jenta vil ikke ta smokk. Hun er 4 mnd nå og vi har forsøkt med smokk (alle typer) i ett par mnd nå, men neida - hun er ikke interessert selv om sugebehovet er stort! Suger mest på fingrene sine - alle sammen inn i munnen samtidig :-) Hun tar ikke flaske heller. Kun ekte vare! Jeg tror kanskje vi startet for sent med å prøve smokk/flaske? Var redd at dersom vi begynte med smokk/flaske for tidlig så ville hun få problemet med å suge puppen. Men vi øver hver dag så kanskje en dag :-) Ble ikke noe tips fra meg da...
Kakebakesøte Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Ja, jeg tror nesten bare dere må øve hver dag... kanskje til slutt så sittern
3tettesmå Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Gutten min vil heller ikke ha smokk. Han brekker seg når jeg putter den i munnen hans:-( Vi har forsøkt regelmessig med smokken siden han var 2 uker og nå er han 11 uker - fortsatt ingen bedring så nå tror jeg jeg gir opp snart. Han suger på alt annet nesten - fingre, klær, tepper, leker - og framfor alt puppene!! Lurer på om jeg skal innføre sutteklut?
Hedge Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Hei, du sier du har prøvd alle former og størrelser, men har du det!! Vi sleit veldig med det samme. Hadde et enormt sugebehov, men ingen smokk satt! Fikk etter lang stund tips om en smokk med rund tupp, de ser ut som et lite ansikt med briller når han har den i munnen. Og etter et par uker så satt den fast!! Det var så deilig! Kjøpte den på Rudo.
lifa og Eline Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Her vil snuppa heller ikk eha smokk. Hvis hun tar den er den kun inne i ca 30 sekunder så spytter hun den ut igjen. Har vært slik i 6 mnd. nå. Tok den litt bedre de første 1,5 mnd. men hun suttet ikke lenge på den da heller. Jeg giddr ikke å prøve å få henne til å ta den når hun viser så tydelig at dette er ikke noe vits i å bruke, hu n får den av og til fo å leke med å da tygger hun på den bare .
sandra84 Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Har kjøpt 6 forskjellige smokker,men ikke snakk om... Han er 3 mnd i dag.. Har gitt opp smokken
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Smokk med naturlatex fallt til slutt i smak her...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #10 Skrevet 16. august 2006 Jenta mi er 6 mnd, og hun tar ikke smokk. Hun tok den i ca 1 mnd, da vlle hun ikke mer. Nå bruker hun totten. Smokken bruker hun kun når hun leker. Da kan hun være veldig opptatt av den, og den kommer rett vei i munnen, men å kose seg med over lengre tid, nei takk. Da blir den bare spyttet rett ut igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #11 Skrevet 16. august 2006 jenta mi begynte med smokk da hun var 5 md. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å stresse mer med det men plutselig en dag tok hun den. Prøvde flere forskjellige typer, men tror rett og slett ikke at hun ville ha smokk før da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå