Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Husket dette som et problem da de var spedbarn....., men nå er prinsessen min 4 år, og det har dukket opp igjen. MÅ bare få med at det IKKE har noe med renslighet og gjøre...(flau), hun har langt hår, men det vaskes regelmessig med apotekshampoo for barn..... Andre som har opplevd dette? Vet jeg får det bort med olje i håret om natta, og gre det ut med kam dagen etter....
Wopi Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Det har jenta mi også. Når det dukker opp, vasker jeg håret hennes samme dag (selv om hun vasket håret i går), og da går det bort. Jeg bekymrer meg ikke for det..
Rut Bram Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Er det så farlig da? Jenta mi har litt av det ennå, hun er litt over 3 år, men jeg har aldri brydd meg med å ta det bort. Det plager hverken henne eller meg...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Min treåring har det også. 2 ganske. Gjør ikke noe ut av det jeg... Kunne jo prøvd det man gjør på babyer da.. olje.
rottgirl Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Sønnen min på snart 9 får også prioder med litt skurv kusinen på 8 hadde det også just nå,jeg brukkte baby olje og kam så forsvant det.Det er ihvertfall ikke farlig
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Hei! Vet at jeg svarer veeeldig sent, men jeg er ny på disse sidene. Begge mine barn har hatt dette og da byttet jeg shampoo en periode til skorpene ble borte. Både på babyer og større barn (og voksne) er den sorte flaska til Redken (hodebunn-/flass-shampo) veldig bra for å fjerne skorper. Masser litt og la virke mens de leker i badekaret. Da slipper dere olje og kam som er lite stas for barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå