Gå til innhold

Hva er finest av Felicia og Fernanda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke sikkert at du liker noen av navna, og da kan du godt være ærlig... tåler det!

Men jeg synes begge er like fine, men klarer ikke å velge. Hva syns du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns ikke Fernanda var no fint, men Felicia syns jeg er helt nyyyydelig :) gå for det !

Skrevet

Fernanda var ikke fint. Felicia - tja, ikke noe jeg ville valgt, men litt bedre enn Fernanda.

Skrevet

Fernanda synes jeg ikke noen ting om... Liker det altså ikke.

Felicia er helt OK... Ikke noe jeg ville kalt jenta mi, men synes det er et helt ok navn, likevell!=)

Skrevet

Hvis du absolutt må velge et av disse rare alternativene så må det bli Felicia.... men synes ikke det heller er noe fint. Lyder svensk, så kanskje det passer sammen med et etternavn a'la Bjørklund, Lindgren eller Lundquist :-) Felicia Olsen eller Fredriksen ser ihvertfall rart ut.

Fernanda lyder som søsteren til oksen Ferdinand.

Skrevet

E Fernanda ett navn?? Felicia uten tvil!!!! ;)

Skrevet

Jeg er enig med flere over her... Fernanda virker for meg som en meget streng gammel dame, mens Felicia synes jeg er kjempeflott!!

Skrevet

Heller mot Fernanda.

Felicia er også nyyydelig, du uttaler de Felitchia antar jeg Felisia er ikke noe fint. ;)

Skrevet

Datteren til Finn Schjøll heter Fernande med e, det syns jeg er et lettere navn en med a. Ellers syns jeg Felicia er OK. uttales Felisia, og ikke Felitchia på norsk, kjære vene...

Skrevet

Fernanda er finest... vet om ei lita jente som heter det... kjempenydelig...

Skrevet

hei

jeg også står i saksa der med å finne navn!

jeg har felicia og jasminè men vill også ha et navn til! jeg syntes

felicia selvklart er finest!

fernanda minner meg om et ku navn. ikke slemt sagt!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...