Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Lukter så fort tiss av gutten min. Har skiftet bleie da, til pampers baby dry.. Noen som har erfaringer med de? Hva synes dere er den beste bleia?
WP-TLogPeanut Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Bruker libero , og er fornøyd med dem. Lukta tiss med en gang når vi prøvde pampers tidligere.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Akkurat. Jeg har prøvd litt forskjellige. Brukte libero til å begynne med, men da ble han rød. Så pampers active fit som forøvrig er svært absorberende og behagelig å ha på, men de er jo svindyre. Pampers baby dry lukter som sagt fort.. Hm ikke lett i bleiejungelen..
Blomman Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Sånn uansett ville jeg tatt en urinstix (tissepoeser får du sikkert på legesenteret) sånn at det ikke er en uvi på gang. Noen sier det lukter mere tiss med libero - andre med pampers. Vask med olje(hvis du ikke vil bruke babysåpe) istedetfor evt bare vann
futte (tm) Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Pamers Active Fit er den som har holdt best på lekkasjer her i gården hvertfall. Har ikke merka noe særlig med lukt med noen av bleiene, jeg.
Glad_mor Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Vi synes også at pampers active fit er best:) På Bunnpris så har de kjøp 3 får 4 på pampers bleier.. men de er dog litt dyrere enn libero for færre i pk. Pampers babydry er veldig grei å bruke om natten, de tisser mindre og hvis de tisser så lukter vi det:) På dagen så varier vi med active fit og libero:)
*Kleopatra Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Pampers Active Fit er aller billigst på Rema 1000, der selger de jumbopakker til 70kr tror jeg det er:)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Jo det er babydry. Samboeren kjøpte nemlig feil. Skulle ha active fit, men kjøpte babydry. Active fit er omtrent fire ganger dyrere...
PMST Skrevet 16. august 2006 #10 Skrevet 16. august 2006 alltid når vi bruker pampers lukter det mye mer..holder oss til libero.
Tøydokke Anna Skrevet 16. august 2006 #11 Skrevet 16. august 2006 pampers active fit er billigst på ica. 49 kr og hver 4. pakke gratis.. Ellers har jo rema også active fit i jumbopakker til 70 kr..
Only Skrevet 16. august 2006 #12 Skrevet 16. august 2006 Nei, nei nei..... De selger både Babydry og active fit i jumbopakker på Rema 1000, str 4 (maxi) koster 80,- kr. Så de har begge sorter. Jeg syns at det lukter mer tiss av Liberobleia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå