Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Første natta inatt!! Sambo var oppe med småen kl 12, 1, 3 og litt etter 5. Kl 7 sto jeg opp og ga mat. Sambo tok opp småen av senga for å roe ham og gi ham smukken før han la ham tilbake. Tok ca 10 min hver gang. Tror dere det vil funke å fortsette sånn?? Er litt redd jr skal bli avhengig av å bli tatt opp for å klare å sovne igjen istedenfor....
*ulvemor* Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Jeg tok ikke opp jenta mi da jeg nattavvente, men tror ikke du trenger bekymre deg. Når han skjønner at det ikke bli mat er det sikkert ikke noe morsomt å våkne Jenta mi var nattavvent på tre dager, våkna for smokken i ca to uker, og så slutta hun helt å våkne om natta..
It's all about me Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Sover h*n på deres rom? Min lille gutt nattavvente seg selv i løpet av et par netter da han kom på eget rom 2 måneder gammel. Nå sover han 11 - 12 timer hver natt.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Han sover på vårt rom foreløpig. Jeg har forhåpninger om at å legge ham på eget rom vil føre til at han slutter å spise på natten, men føler meg ikke klar for å ta ham ut av vårt rom ennå. Men han bare koser med puppen på natta, spiser nesten ikke, så jeg er veldig klar for avvenne ham med nattpuppen, selv om han fortsatt ligger på vårt rom.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Nå har vi hold på i 3 netter. Tar det veldig rolig, og lar ham ikke ligge lenge å gråte. Tar ham opp om nødvendig. Han har fått vann et par ganger. Første natta våkna han som sagt 4 ganger a 10 minutter. 2. natta våkna han en gang, og holdt på i litt over en time. 3. natta våkna han 1 gang i ca 30 minutter. Han har fått "morgen-pupp" hver dag mellom kl 6 og 7, for så å sove 1-2 timer igjen før vi står opp. Hva syns dere?? Er det noen vits i å fortsette sånn vi holder på? Tror dere vi greier å avvenne nattmaten på denne måten? Ser jo ut som det går fremover, men.... Veeldig takknemlig for flere råd og tips!! HI
Morten Beate Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Heisann,den måten du beskriver der,er måten vi skal prøve på i helgen.Jeg har ingen tro på skrikemetoden,syns det virker helt forferdelig.Vi er innstilt på at det kan ta litt tid,men vi føler oss iallefall bedre.Og at hun er tryggere. Men vet ikke hvordan det kommer til å gå da,så har egentlig ikke noen råd,bare litt støtte.......
krabbetrollet Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Jeg synes dette høres veldig bra ut, jeg! Det er jo tydelig at det går rette veien...!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 HI igjen: Om 5 dager skal pappa'n begynne på jobb igjen. Hvis vi ikke har avvent ham innen den tid, tror dere det går greit at jeg overtar avvenninga på natta?? Eller tror dere baby kommer til å bli spinnvill og ville ha pupp da??
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 Nå har vi holdt på i 5 netter! De to siste nettene har han bare våkna for smokken og så sovnet igjen. Har grynta litt tidlig på morgenkvisten, men blitt rolig igjen av seg selv. Får som regel pupp rett etter 6! Jeg begynner nå å håpe at vi skal komme helt i mål med denne metoden. Uten skriking )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå