Gå til innhold

Oktober: Uke 32 og blitt så utrolig kvalm - igjen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var plaget av kvalme de første 14 ukene av svangerskapet. På UL sa jordmor at hun var helt sikker på at jeg ventet ei jente :o) Nå er jeg i uke 32+2 og jeg er litt småkvalm i perioder på dagen eller natten..Er det flere som er det? Normalt at man kan bli kvalm igjen i slutten av svangerskapet?

Håper på noen gode råd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei, jeg er i min uke 34, og kvalmen begynte igjen her i uke 29, var småkvalm (men ingen krise frem til uke 12-13), nå derimot kaster jeg opp hver morgen. Har blitt sykmeldt pga dette, da legen mener det kan komme av mye stress. Men det ser ut som det ikke er helt unormalt å hvertfall være litt kvalm igjen nå på slutten, det er flere her inne som skriver om dette og spør om råd. Desverre har jeg ingen gode råd, bortsett fra å få i seg væske, det er viktig. Ligger selv bare å venter på at det hele skal gå over hver morgen.

Håper dette hvertfall var et svar så du slipper for mye bekymring..

 

Lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm i 4 måneder, men så ga det seg helt=) men nå er jeg 31+3 uker og har nå begynt å bli kvalm igjen, jeg er også en del trøtt for tiden, har litt lavt blod prosent, så har begynt å ta jern nå, legen min tror kanksje det kommer av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 31 + 3, begynte å bli kvalm i uke 29. Er litt kvalm hele tiden og mer kvalm innimellom. Har ikke hatt noe tegn til kvalme tidl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. kvalm her også... er 30 + 4 i dag.. har hørt at man blir mer kval av å ligge på rygg.. synes det hjelper litt å ligge på siden istedenfor...

 

kanskje det kan hjelpe dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har faktisk også vært uvel nå siste uka (uke 32). Har vært heldig og sluppet unna den verste kvalmen tidligere i dette svangerskapet. Lurer på om det kan henge sammen med jobbstart og varme. Vanskelig å få nok søvn og programmet er tett ift. i sommerferien. Håper det går seg til. Nå er jeg forresten klar for kaldt vær så jeg kan trekke i mine flotte støttestrømper :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...