Gå til innhold

Hvordan er formen deres, jenter?


milva76

Anbefalte innlegg

Er det mange nye symptomer på gang rundt omkring?

 

Har følt meg litt rar i underlivet i dag. Har nesten litt følelsen av å revne. Ble litt engstlig av det. Etter å ha tatt en liten ettermiddagslur ble det bedre! Har tatt meg en topp løpetur etterpå. Har tenkt å fortsette å løpe så lenge det går.

Både kjæresten min og jeg syns at brystvortene har blitt større. Jeg er sulten og trøtt, men har ingen flere spennende symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg er det litt stille for tiden, bortsett fra at brystene stadig vekk er ømme. Men jeg merker det er lurt å ta en strekk og en hvil i løpet av dagen, gjerne flere små. Trenger ikke sove, men bare slappe av litt. Og sulten er jeg stadig vekk! Utrolig hvor ofte, egentlig!

Jeg er 6+3 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen ær egentligen fin tycker jag.... (bank i bordet)

Veldi sulten ibland och litt små kvalm, men det går helt fint.

Men det ær en ting jag lurer på; Ær det fler som kan vakna på natten av ganska kraftiga "menssmærtor"?

Det skjer inte varje natt, ett par gånger i veckan kanske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det igang ja. Har bare gått å ventet på kvalmen, og nå er den her. Lå strak på sofaen og spydde i tre mnd forrige graviditet, og har vel gått å håpet på at det ikke skulle skje denne gangen.

Jeg har også magevondt, og føler meg ganske oppblåst, akkurat som når man har mensen. Tror det er ganske vanlig.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med disse sinnsyke mens-smertene fortsatt jeg da, skikkelig ubehagelige! I tillegg til periodevis intens stikking i magen. Og do-kjør:) plutselig får jeg følelsen av at jeg må skikkelig på do, løper som en gal for å rekke frem i tide, men ingenting kommer... :) jaja, nå vet dere det også:) Området rundt brystvortene mine er ikke forandret seg noe særlig enda (syns det gjør det på alle tidlig...eller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 8, og priser meg lykkelig over at kvalmen enda ikke har kommet...bank i bordet! Ellers er jeg frykelig trøtt! Sovner så fort jeg legger hodet på puta:-) Puppene er utrolig ømme! Ingen som får komme i nærheten av de akkurat nå, selv om samboer syns de er veldig fine blitt;-)

 

Trening har jeg dessverre kuttet helt ut etter at jeg fant ut at jeg var gravid! Sikkert veldig dumt, men jeg er jo så TRØTT om ettermiddagen! Prøver å gå noen turer i løpet av uka da, får håpe det veier litt opp.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt trøtt på ettermiddagen og små kvalm sånn i 3 tiden ganske ofte. puppene er vonde og har såååå lite energi:) ellers har jeg ingen smerter eller noe og det er jo bra:) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er faktisk veldig fin.... Ikke kvalm, bare litt småuggen når jeg er veldig sulten.. Har ikke så ofte mensenmurringer i magen lengre heller. puppene er ganske så ømme og samboeren syntes de har blitt store og fine. hehe.. Er litt trett og innimellom litt deppa og nedfor uten grunn.. men det hører vell med.. Trener mye, det var tungt med en gang, men har kommet inn i en rytme så det funker veldig fint.. Trener kanskje ikke like hardt som før da men..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryster, spesielt i morran. Må nesten løfte dem ut av senga...Ellers er jeg så trøtt så trøtt, helst om ettermiddagen. Våknet flere ganger i ettermiddag av at jeg snorket HØYT!!(snorker ikke til vanlig) Nesten som jeg er bevisstløs, håper denne trettheten går bort snart.

Finnes ikke kvalm.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har nesten ikke symptomer, bare litt kvalmebølger i løpet av dagen. Litt ømme brystvorter, og mer trøtt enn vanlig, og plutselig tissing om natten. Ja det var visst noen allikevel!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja trøtt så trøtt flere ganger om dagen. kvalm når jeg er sulten og sliten. ellers litt svimmel de siste dagene.litt hodepine.ØMME pupper ja. litt stikking i magen som menssmerter de siste dagene. er 9+0 i dag

 

har byttet navn fra marlau til margrethe 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg merker er at brystene er litt ømme. Ellers har jeg ingen symptomer. Var muligens litt svimmel tidligere. Skal til legen den 25 :) termin er den 16/4 i følge kalkultatoren. Så vi fikk det til på første forsøk *jippi* :D

 

AH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig vond i magen jeg. Litt urolig pga det. Ikke kvalm enda (bank i bordet) Ingen andre symptomer heller. Skulle nesten ønske at jeg fikk noen snart. Skjønner nesten ikke at jeg er gravid igjen enda..

 

Samboeren mente at han hadde skjønt det før testen han da. Mente at jeg har spist som en hest og vært veldig varm. Og det var jeg visst i de 2 andre svangerskapene. Merkelig at jeg ikke husker det selv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått masse kviser jeg, og det er ikke spesielt gøy. Håper de forsvinner etterhvert!

Er også veldig "rar" i magen. Kan ikke forklare den følelsen.

Litt mensmurring og vonde brystvorter også.

 

Skjønner ikke at jeg er gravid jeg, tror det kommer til å ta lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...