Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 hvordan liker dere å bli fingret? har han fingen oppi musa eller bare på utsiden? hadde en liten diskusjon me ei veninne som mente at hvis du ble fingra m fingen i musa så var det sånn 14tis fingring.. følte meg litt teit da for jeg trodde alle ble fingret slik... altså en på klitoris og en inni..på g punkte..synes d er helt flott jeg ... er jeg litt udatert? hun mente at du skulle ble gnikka på utsiden og fingra på klitoris liksom... og kun ha kuken i musa... håper på svar hva som er normalt:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Det er vel ingenting som er mere normalt enn noe annet i en slik sammenheng, men personlig elsker jeg å bli skikkelig fingerpult. Altså to, tre fingrer hardt og fort oppi musa, og gjerne ei deilig tunge på klitoris. Men under sex, er det jo fantastisk godt å kjenne fingrene på klitten, mens jeg har kuken inn i meg:-) Men det er min smak da:-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 si til ho venninda di at hvis ho kaller fingring i musa "fjortis fingring" så er ho faen meg en umoden barnslig jente. Det er dessuten de barnslige som snakker fjortiss-språket. Deiligere med fingrene inni synes nå jeg;0)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 takk for svar:) godt å høre jeg ikke er helt teidt da.. prøvde ut den fingringa uten fing inni og d var godt d og men, liksom noe som manglet.. men d ble da desto bedre og få kuken inni da... ble litt fristing liksom... andre tips til hva som er godt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå