Gå til innhold

8 mnd.tannlaus...vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fortsatt tannlaus.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min (26 nå da, hihi) var visstnok tannløs til han var nesten 9 mnd. Men han har fullt sett idag! :)

Skrevet

En venninne av meg har en jente på litt åver året og hun har akkurat fått sin første tann,så vanlig sikkert ikke men det skjer=)

Skrevet

jeg var tannløs til jeg var over året. Prematur barn men min mor var visstnok likedann:) Komme rnok skal du se:)

Skrevet

Jeg fikk ikke tenner før jeg var over året...Måtte nesten kutte opp gommene har min mor sagt..men det har de sluttet med i dag...tennene kommer når de kommer..:)

Skrevet

Min eldste fikk sin første tann 2 uker før han ble 1 år. Var bare deilig syns jeg. Sparte puppene mine for mye smerte:-)

Skrevet

Min første datter var nesten 11 mnd da første tanna kom!

Skrevet

Datteren min var ganske nøyaktig 1år da hun fikk første tanna. Har hørt det er bra de kommer sent, for da skal de visstnok være sterkere.

Skrevet

Samme her...11 mnd. Men alle trodde de så tanna komme hver dag fra hun var 6 mnd!!

Skrevet

Lillefjert fikk ikke første tanna før han var 9 mnd! Dagen etter 9 mnd dagen poppet den 1 tanna opp..... Og i løpet av den mnd kom det 5 stk. Nå er han 10 mnd og har 6 tenner.

Tennene kommer når de kommer, men jeg har litt på følelsen av at når det drøyer så lenge, så kommer det gjerne mange tenner på en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...