Gå til innhold

Noen som har hatt blødning tidlig i en graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt blødning tidlig i graviditeten? Skiller den seg ut fra en vanlig periode...eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen så kan svara på sånt!?

Skrevet

Hmmm..jeg også...

Føler meg gravid,(har vært det tre ganger før, har de samme symtonene nå) men har ikke tatt test ennå....Men hadde en slik merkelig blødning, blødde litt en dag, stoppet å så begynte jeg på igjen. Varte i seks dager

Skrevet

hva med å spørre på 1.trimester?????????? Vi prøøøøver å bli gravide!

Skrevet

ja hdde ein sånn eg og.. e øm i brystene å e veldi oppblåst å vondt i korsryggen:S tok ein test men den va negativ men føle da sånt endo.. kansje eg testa for tili..

Skrevet

Ikke dumt:) er ny her, så er ikke helt inne i dette ennå:)

Skrevet

Får bidra med litt erfaring som ny her...

Da jeg ble gravid hadde jeg en blødning ca 1 uke før mensen skulle vært. Var litt mindre blødning enn vanlig mens, ca 1-2 bind pr dag og kanskje litt mer brunlig på farge. Trodde det var tidlig mens pga stress med bryllup på tiden, men i ettertid ser jeg at det nok var festeblødning..Mistet i 10 uke, men har nå iallfall sett at vi kan bli gravide så det er nå positivt...

Skrevet

jeg hadde litt blødninger i mitt første svangerskap.

jeg var da 6 uker.

blødningene varte i 2-3 dager(den var lys rosa i fargen)

jeg ble sendt på ul,og alt så bra ut..

Skrevet

Det er det jeg også tenker, mulig jeg testet for tidlig sist, men så tenkte jeg at siden jeg fikk perioden min så var jeg nok ikke gravid, men nå begynner jeg å tvile... tegnene nå minner meg om mine tidligere svangerskap, har en jente på snart fem år, har mistet to ganger. Hvordan var din blødning da?

Skrevet

Takk for svar:)

Føler me deg som mistet, er helt grusomt:( Er bare å heve hodet å prøve på nytt har jeg funnet ut:) ( mistet sist i uke 12)

Jeg også blødde bare litt, å d var mer brunlig hos meg også.

Hmm, mulig jeg må en tur på apoteket i morgen:):)

Skrevet

hhmmm...føler det akkurat som deg.. fikk mensen en uke for tidlig, og tenkte bare"hhmmm-merkeli..men lite å gjøre med.."

og no sitter jeg her..kjempe trøtt, oppblåst mage og forvirret hode..

vet det er lett å innbille seg graviditet, men jeg er "ny-prøver" , og er derfor ikke blitt desperat enda..

føler velde med de som har vert på denne siden lenge..håper på en romantisk høst for alle ;-))))

Skrevet

hei

Jeg tror nok det kan være veldig individuelt. selv har jeg hatt blødninger to ganger menst jeg har vært gravid, hvor av den ene gangen mistet jeg. blødningene jeg hadde da jeg mistet var mye sterkere og varte i over en uke. Den andre gangen blødde jeg noe mindre, men sluttet å blø etter et par dager.

Skrevet

hei elissa! jeg begynte å bø noen dråper igår.. 1 uke før ikm... kommer bittelitt idag også..... men hvis det ikke blir til noe mere kanskje jeg skal teste til helgen da? men mned min flaks ås braker det vel løs en av dagene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...