Gjest Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Lillegutt på snart tre år ELSKER alt som har med ttaktore å gjøre, og dessiten "Småfolk"- garasjn sin. Er også glad i å lese bøker, og syne. Hva leker deres barn med??
Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Herremin, så mye skrivefeil.... Håper dere skjønner hva jeg mener:=)
Mummimamma:-) Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Joda vi forstår:-) Jenta mi leker med Lego (Duplo) og lager rollespill med dokkemennnene der, koppestell, dokker, traktorer, bøker og puslespill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå