Gå til innhold

Hvordan velge forlover??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurer på om det er noen andre der ute som var i tvil om hvem de skulle velge som forlover.

Jeg vil at det skal være en venninne som er forlover, men jeg har to som jeg ikke klarer å velge mellom. Ingen vet ennå at vi har bestemt oss for dato (har vært forlovet i 2 år), så de vet jo at skal gifte oss en gang. Har litt lyst til å vente å se hvordan de oppfører seg i fremtiden, teste de uten at de vet det...hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en test eller velg begge

jeg endte opp med to og det gikk helt fint

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte og valgte dem begge!

Skrevet

Jeg hadde to gode venninner, og slet med å velge hvem jeg ville ha som forlover.... Men ettersom hun ene er litt "hard på flaska" og hun andre har en del ulike meninger enn meg på noen grunnleggende ting, valgte jeg ei jeg ikke hadde kjent like lenge, men som jeg liker veldig godt.

Det ble ikke som jeg trodde.... Hun ene av mine gamle venninner brøt kontakten helt fordi hun ikke taklet å se på at hun jeg valgte var forloveren min... Og jeg mener at jeg ikke skal måtte forsvare det, ettersom det var min dag. Den andre av de gamle venninnene valgte å ikke bry seg, og hadde en strålende dag!:)

Så...Det er et vanskelig valg, men jeg synes du kan vente til det nærmer seg og gjøre det du føler er riktig da. Ikke bry deg om hva andre sier og mener, følg heller dine egne følelser. Det er jo din dag og du skal sitte igjen med en god følelse etter bryllupet...:)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg har også grublet masse på dette. Men som hun over her så valgte jeg ei som jeg kun har kjent i 6-7 år, men som er min beste venninde i dag. Siden jeg har flyttet fra trøndelagen til østlandet så blir det en del mil imellom og sjeldnere jeg ser de gamle vennindene mine. Har alt gitt de beskjed om at valget mitt og har ikke fått noen muggne kommentarer for det. Hadde jeg fått det hadde de heller ikke vært noe å samle på som venner i fremtiden.

Hadde nok valgt søstra mi dersom min forlover ikke hadde takket ja. De kan jo faktisk takke nei, det er jo tross alt noen plikter man har som forlover også :-)

Hvorfor ikke fortelle de at du sliter med valget og høre hva de sier?

Skrevet

Takk til dere som har svart.

Jeg tror jeg skal tenke litt mer på det. Tror ikke jeg skal fortelle dem det, men etter jeg har valgt, skal jeg forklare. Har vel egentlig bestemt meg, men vil liksom vente litt å se...

Skrevet

Heisann Maja,

Jeg og har slitt litt med valg av forlover, mye fordi jeg har blitt dratt mellom å velge ei venninne eller søstra mi. Jeg var min søsters forlover samt at jeg er gudmor tilbegge hennes gutter. Følte kanskje på en måte at jeg "skydlte henne å være min forlover, men samtidig så følte jeg kanskje at hun ikke er helt typen til å være forlover heller da (og i hodet mitt er forloveren ei venninne..) men iallefall..heer om dagen spurte jeg henne.. og hun takket ja.. så gikk det ett par dager og hun kom til meg og beklaget at hun måtte nok takke nei lell fordi hun trodde ikke hun ville takle oppgaven (hun hadde nesten ikke sovet de to siste nettene.. staaakar).. men samtidig så var hun glad for at jeg spurte da.. så nå er valget enkelt.. jeg får spørre venninna mi.. hehe..så dette ordna seg jo til det beste kanskje..

tvi tiv

Skrevet

Hei hei

Ja da slapp du å tenke mer på det i hvertfall :-)

Skrevet

Tenk på fremtiden, hvem du kommer til å ha med deg for alltid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...