Andrea m/Helene i magen sin:) Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Kommer ganske fortvilet fra en gåtur i sentrum, ble sittende en 1/2 time å snakke med en annen fortvilet gravid i prøverommet på h&m.... Konklusjonen var at vi ikke finner noen gravidbutikker med noe særlig utvalg! Jeg føler meg så bra,men vil gjerne se litt bra ut også!!!! Har noen noen tips på butikker i Oslo området?
Jordmorstudenter Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Det finnes en butikk som heter "Svangerskapet" i Kirkeveien. Den ligger ikke langt fra Majorstuakrysset. Det er ganske liten butikk, og prisene kan ikke sammenliknes med H&M (les: dyrere...). Har vært der og tittet, og det er absolutt mulig å finne noe der, spør du meg... :-)
Andrea m/Helene i magen sin:) Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 Takk! Da skal jeg ta en tur ditt i morgen:)
Gjest Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Det ligger en på Sandvika senteret også. Kommer ikke hva den heter. Men der er det mye!! Liten butikk med mye utvalg. Prisnivået er noe høyere enn H&m men de har mye fint og litt tøft. Ikke alt som er kjempedyrt heller. De hadde 50% på alt i sommer, mye som kunne brukes utover høsten, men vet ikke om de har det enda :-)
Gjest Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Mener du 9-månder på Sandvika sentret? Jeg har vært innom igår.... de har noe sommer ting til 70%, og en kjempeleklert vinter kolleksjon! nydelige klær, men ja.... ikke akkurat H&M priser. MEN, de har også noe klær fra Mammalicious som er ikke så dyrt.... Jeg kjøpte bukse til 500 og en enkelt topp til 149. Er der noe mamma klær butikker i CC Vest?
emmi - 15.03.08 Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Heisann. Jeg bor i Fredrikstad og har tenkt meg en tur til Mammahuset i Moss snart. De har jo nettbutikk også, men jeg syns det er greit å prøve klærne før jeg kjøper dem. Moss er jo ikke så langt fra Oslo, så kanskje du finner noe der? Er det forresten noen som vet om det finnes slike butikker på Ski?
Carmenzita Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 På Jar ligger det en butikk som selger både pent brukt og nytt mammatøy. www.magen .no
Gjest Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 ingen i Ski såvidt jeg vet ( ikke sist jeg var der ihvertfall, og ikke hørt noe om det heller. Bortsett fra at Babyshop har litt Boob-klær, men det er lite! Synes det går greit å handle på HM, men man må være der med en eneste gang de har fått varer, ellers er det utplukka og dårlig ( Men jeg har funnet litt i det minste. HAr også hørt at noen Lindex-butikker har noe fint. Finnes mange fine nettbutikker da, men mange er utenlandske og tollen er jo dessverre dyr (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå