Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Har aldri helt forstått det der med dusjhodet. Men i dag i dusjen ble jeg plutselig hypp på en orgasme, og satte strålen rett på. Og herlighet! Det var jo bare utrolig deilig. Kom etter toppen fem minutter! Anbefales virkelig, jenter.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Blir vel ganske dyrt i lengden, med dagens strømpriser. Selv foretrekker jeg å dusje sammen med min mann. Går aldri mer enn ti sekund før han tar meg bakfra.
Løvemor79 Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Det tar da mye lengre tid i dusjen når man dusjer sammen, for det er så koseli'. )
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Tja, sparer jo noe tid alt i alt siden vi dusjer samtidig. Dessuten går det så raskt for min mann... Bare han får sett rumpa mi, står pikken rett opp, og det skal ikke mye til før det spruter.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Onani i dusjen er deilig! Også så renslig... Nesten bedre enn å pule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå