Gå til innhold

huff for en skjebne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden jeg var 39 da jeg fikk barn har jeg tenkt på følgende:

både mine og mannen mins foreldre er allerede gamle samt når det går så ufattelig dårlig i ekteskapet hvordan ser konfirmasjonsbordet ut da.... for min lille skjønne datter.....

blir det forlenget arm på min og min manns side?? og uten hennes besteforeldre...

hvorfor fikk jeg ikke fingen ut før :-((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den tanken er veldig naturlig når man får barn i moden alder. Jeg har to fra tidligere på 13 og 18, så fikk jeg attpåklatten min i en alder av 39 og gjett om jeg også har tenkt disse tankene mange ganger i løpet av de siste 4 månedene.....ja det har jeg. Tror rett og slett det er kjærligheten til de små nurkene våre som blir så stor at vi tror vi har ansvar for at de skal ha det bra herfra og til evigheten. Og selvfølgelig skal vi gjøre alt vi kan, men samtidig også være klar over at vi kun har barna til låns, vi kan heller ikke leve livene for dem og en dag så tråkker de sine egne stier, kanskje med oss som tilskuere, kanskje ikke. Men de kommer til å få sine egne venner, danne sine egne små familier og liv, og jeg er helt sikker på at det skal gå så fint så fint....:-)

Imens så skal jeg nyte hvert sekund og hver dag jeg får med barna....i takknemlighet:-)

Skrevet

Hvordan vet du at hun vil konfirmere seg i det hele tatt...?

Skrevet

Eh...tror nok ikke akkurat det var poenget til hovedinnlegger heller:-)

Skrevet

Vi har ingen garantier her i livet, uansett når vi starter på det med å få barn. Jeg fikk førstefødte i alder av 30 og etter samlivsbrudd og ny etablering må jeg nok bare innse at konfirmasjonsbordet vil gi utfordringer dersom en velger å tenke veldig tradisjonelt... ;-)

Man vet heldigvis ikke hvor lenge vi får beholde våre kjære rundt oss. Og samliv er en sann utfordring, uansett alder. Tror det viktigste er at vi tar vare på øyeblikket! Håper du og din kjære finner ut av ting, men ikke glem at det viktigste av alt er at din datter har to foreldre som elsker henne og har det godt med seg selv.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...