Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Lurer på om jeg kan bruke vannkokeren som jeg har til å koke vann til mme. Den har et flatt varmeelement i bunn, ikke sånn vanlig varmeelement. Håper noen kan svare )
Mini&Meg Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 jeg bruker iallefall vannkoker, har ikke sjekket hvordan den varmer,mini er nå 3 mnd og har aldri blitt dårlig iallefall
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 tusen takk for raske svar. trodde at det var en type vannkokere som var farlig?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Den med flatt element er den som du kan bruke. Den med gamle elementer som er spiraler som stikker opp i kokeren er ikke anbefalt siden den ikke er så lett å rengjøre ordentlig(blir bakterier under spiralene).
*Magic* Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 De med skjulte varmeelementer er som andre har sagt helt "safe" å bruke. På de eldre vannkokerene så er det kobber i varmeelementet som ikke er skjult, derfor skal de ikke brukes til å varme vann til spedbarn i. P.g.a. kobberet altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå