snevit har 3 jenter og en gutt Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Jeg holder på å lage en hjemmeside, men når jeg skal lage en sånn gjestebok så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre....Jeg har en gjestebok-ikon....trenger hjelp jeg....
Chevy mamman til Brage Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Du går inn på tools, page....der velger du gjestebok istedenfor vanlig side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå