Gå til innhold

Hvor kosete er babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at jenta mi som er 8 mnd er selvfølgelig glad i å være på armen og få oppmerksomhet:) Men det der med kos har hun ikke tid til... Er det normalt at babyene ikke er så kosete??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig forskjellig fra barn til barn.

Lillefjert finnes ikke kosete i det hele tatt, han har aldri hatt tid til å kose!

de eneste gangene jeg virkelig får kost med ham er når han er syk ....

Skrevet

Hehe, ikke mye kosing her i gården heller:) Den lille marken her i huset har ikke tid til den slags. Akkurat som jenta di liker han oppmerksomhet, men ligge på armen/fanget å kose har han ikke gjort siden han var nyfødt (han er 10 mnd).

Skrevet

Snuppa her er heller ikke så veldig kosete.... er 3,5 mnd

Skrevet

Jeg hadde liksom trodd at babyer var så kosete - men der tok jeg feil:( Med en gang jeg tar henne opp smiler hun og setter igang med sparking, kråling, rulling og skravling:) Er jo koselig det,, men det var den kosen da...

Skrevet

Snuppa mi har aldri vært kosete av seg. Hun er alt for opptatt med å utforske og oppleve. Om morgenen når vi tar henne opp i senga vår, hender det at vi får en kjapp kos og nuss :)

Skrevet

Godt å høre fler babyer er som jenta mi da:)) Ble nesten litt nervøs for at det var noe galt her *hehe*

Skrevet

tulla mi tok ikke initiativ til kos før hun ble rundt 10 mnd. Før det var alt annet mer interessant enn å sitte i ro.

Skrevet

Hun er ganske kosete og liker å få oppmerksomhet og suss på kinnet. Gir også suss tilbake :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...