Pakka Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Hei! Er det noen her som bor i København og som akkurat har blitt mamma? Jeg fødte en sønn i Oslo i mai, og flyttet med min danske mann til Fredriksberg i juli. Er det noen her som vil treffes?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Hold deg unna sjømannskirken ihvertfall, skikkelig klikkete.
hibbi79 - på overtid Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 hei! lurer på om det er deg jeg har skrevet litt med på mail?? vi er i hvert fall fire jenter som skal prøve å møtes i september. vi kjenner hverandre ikke, så det er bare å henge seg på jeg fikk en datter i juni og flyttet til danmark for ca en måned siden. skriv da vel [email protected]
stressless Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Hei, Har skrevet et innlegg på barnimagen også, men svarer her og jeg :-) Jeg fødte også en sønn i mai, og har veldig lyst på norsk "mødregruppe" også! Jeg bor i Valby så det er ikke langt unna. Min mailadresse er: [email protected]
Pakka Skrevet 20. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2006 Hei jenter! Takk for svar. Jeg har sendt dere en e-post:-)
Loyloy Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Heia! Jeg og min mann kommer høyst sannsynlig til å flytte til København i desember, siden han har fått et jobbtilbud der nede. Vår sønn er snart ett år, så han er ca 14 mndr når vi eventuelt drar. Noen av dere som kan hjelpe meg med hva vi må sette oss inn i? Jeg mener av lover, bank-greier, lån osv.? Har forstått at det er et helt annerledes system enn her.... Er også interessert i å være med i en mammagruppe , er med her i bergen og synes det er toppers... Mail: [email protected]
maryjane Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Hei Jeg er blitt mamma til lille Linnea 28 juli og vi bor i Ballerup sammen med pappa'en Lasse som er dansk. Vi vil gjerne møte flere norske her i København! Kunne tenke meg noen å dra på babygymnastikk og babysvømning etc sammen med. Skriv davel. Jeg er 31 år og dette er mitt første barn. Hilsen Marianne
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Hei Det er foreldre-barn treff i Sjømannskirken hver tirsdag fra kl. 12. Det er babysang, kaffe og vafler, mange kjekke mødre og veldig koselig. Barna er fra ca fem mnd og nedover. Ses
Loyloy Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Heia! Vi kommer nedover 1 desember, og gleder oss stort! Har ikke fått bolig enda, men søker i områdenemellom københavn og brøndby (langs s-tog linjen...) Håper å treffe noen der nede....
Smånetta 14.mai Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Hei! Stort tillykke Marianne. Lurte på hvordan det gikk med deg. Ellers vil jeg bare oppfordre alle i Kbh å ta seg en tur i sjømannskirka på kaffe og vaffel og babysang. Det er veldig koselig.
Loyloy Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 Heia! Jeg har nettopp vært innom Kjærka sine hjemmesider, og der står det at babysang er for babyer opp til ett år, stemmer det? I så fall er min for stor. Han er 13 mndr, nesten 14 når vi kommer ned.' Også er hverken jeg eller mannen min statskirke medlemmer. Jeg er metodist, han er ikke troende... Har det noe å si? Da vi planla bryllupet hadde jeg litt kontakt med diverse sjømannskirker for å høre om de kunne vi oss, og da fikk jeg beskjed om at det kunne de ikke, når ingen av oss var medlemmer av dnk... Uansett så gleder og gruer vi oss mye om dagen... gruer til flyttebil, flytur med katter, og utpakking. Gleder oss til å BO! Nå har vi endelig fått oss leilighet også. Ble ikke der vi hadde håpet, men på Amager (mellom amagerbro og kolonihavene), men det ser bra ut så langt og det begynner å nærme seg veldig. Blir hektisk de første ukene vil jeg tro. Med å skaffe bank, cprnr, søke vuggestue, osv... Også gleder jeg meg til å kunne sykle igjen! (Det er nesten umulig i Bergen med alle bakkene....) Noen av dere Københavns mammaer som liker fotball? =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå