Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Hei! Plages veldig med bekkenløsning. Må holde sega hele tida, klarer ikke å være oppe. Kan jeg da kreve å få keisersnitt i stedet for vanlig fødsel??? Det må da være mye bedre for bekkenet mitt... Håper på mange svar!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Direkte kreve kam man ikke, men sterkt ønske, og detso mere "bestemt" du er, desto større sjangs er det nok for at du får...lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Bekkenløsning er ingen god grunn for keisersnitt. Tror det skal mye til for å få trumfet gjennom det.
Brummeline3barnsmor Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Jeg fikk beskjed på sykehuset at legene kan nekte deg keisersnitt..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Legene kan i prinsippet nekte deg, men det gjør de ikke. Jeg hadde keisersnitt sist gang pga fødselsangst, og kan selv velge om jeg vil ha det denne gangen. Dette er på to vidt forskjellige steder i landt, så virker som praksisen er lik. Jeg får bestemme selv også denne gangen har jeg fått beskjed om , har ikke helt bestemt meg---- Og jeg har ALDRI behøvd og skrike meg til det altså. Du får
lilen06 Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Som regel så skal det mye til før de tar ks, pga at faren for komplikasjoner er mye mye større enn ved en vanlig fødsel.. Vet det har blitt gjort på de med veldige bekkenprobl, men da har de vært så ille at det har vært fare for senskader på bekkenet.. Er det mulighet for å føde normalt, så er det å anbefale...dersom det ikke finnes andre grunner da !! Masse lykke til uansett !!
litagod Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Det skader jo ikke så spørre uansett, kanskje de er mer "villige" der du bor? Du kan jo uttrykke ønsket til legen din og kanskje h*n kan hjelpe deg videre med ønsket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå