stinelin81-3 smågull Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Jeg ser at det er mange fortvilte blivende mødre der ute som sliter med egoistiske menn og dårlige forhold. Det gjør meg usigelig trist!! For dette er jo en fantastisk tid som skal deles med den man er glad i. Jeg er en av de heldige som har en samboer som både gleder seg til å bli pappa, og som kanskje ikke forstår meg hele tiden, men vender det andre kinnet til og er bare god mot meg:) Alle dere pappaer der ute som bryr dere og i det minste prøver å forstå: Dere gjør en uvurderlig jobb!! Dere aner ikke hvor godt det er å ha en partner som stiller opp og støtter oss. Selv om vi kjefter og gneller... så elsker vi dere likevel. TUSEN TAKK!!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Tusen takk! Jeg er en av de gutta, som gjør alt for husfred :-)) Men nå begynner jeg å bli veldig sliten. Jeg har vært ved siden av min samboer siden hun ble gravid. Fått masse kjeft, vendt kinnet til. Roet henne ned da tårene kom. Løpt ut å handlet da hun ville ha noe. Nå er barnet kommet og vi er kjempe gla og jeg tar over barnet når jeg kommer hjem fra jobb til hun legger seg. Jeg er sliten og trenger en kveld bare for meg selv! Husk det kan være en gave i seg selv å stikke ut en tur, trenger ikke nødvendigvis noe oppmerksomhet. Sliten Mann, men utrolig GLAD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå