Avokado Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Heia! Tenkte det var på tide med et nytt treff! Siden det er flere av oss som allerede har født. Tenkte jeg det var best å ha det hjemme. Hva med torsdag 7 september? Hjemme hos meg (Bor i BergenNH, 5 min fra Alkmaar) Vi kan alltid justere etter hva som passer flertallet best.
juni_ Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Passer fint for meg i alle fall. Gleder meg til å se dere alle sammen:) Vi kan vel etterhvert avtale hvordan vi kan komme oss fra togstasjonen og hjem til deg om det er flere som kommer med tog.
Stolt_mor_til_2 Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Hei, Kom inn her for foerste gang idag, visste ikke at det var mange som bor i Nederland som er her inne. Jeg bor i Amsterdam og har en datter som er nesten 2. Er det flere som bor i Amsterdam og har barn rundt 2?
JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Hei. Da har vi endelig kommet oss ned til Nederland igjen etter nesten 3 mnd i Norge. Jeg og min sønn på 2 mnd er med på treff. Det høres veldig koselig ut:) Da setter jeg av 7. september.
Avokado Skrevet 29. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2006 Det var hyggelig å se at du er tilbake! Velkommen "hjem! junimamma79!
tvillingmor75 Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Hei alle sammen! Håper alt går bra med dere og gullungene! Jeg kan desverre ikke på torsdag 7/9. Jobber tirs/ons/torsdager nemlig. Det var synd,hvis ikke dere andre kan på fredag 8/9 isteden da kanskje? (Hvis det er for sent å forandre på datoen kan vi jo treffes om ikke så alt for lenge allikevel, vi bor jo ganske så nærme hverandre de fleste av oss!!)
juni_ Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 heisann Det er ikke noe problem for meg å ta det en annen dag.
JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Det er ikke noe problem å skifte dato for meg heller. Går jo bare hjemme for tiden uansett
Avokado Skrevet 1. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2006 Greit for meg. Skal vi si Fredag 8 sep. istede da? Jo flere jo bedre!
tvillingmor75 Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Kjempefint at dere kan på Fredag også! Kan du sende meg adressen og klokkeslett på mail? Vi sees på Fredag! [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå