Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Jeg vet ikke med dere.. men jeg elsker å være gravid!! Sex livet mitt har aldri vært bedre. Følsomheten min har økt betraktelig og jeg får de mest utrolige orgasmer!! Dette er toppers!!
linemarita Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Enig.....men jeg synes det kan være litt slitsomt å være så horny 24/7 jeg hehe.... Forstår hvordan mange menn har det, når man tenker på sex hele dagen hihi
jeg&sambo er foreldre Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Jeg og!hehe. tenker på sex, drømmer om sex, vil ha sex hele tiden..nå er det faktisk typen min som "rømmer" unna og det kan jeg jo skjønne, men gud så lite artig det erå sitte igjen å være kåt uten å få utløp for det!Huff og huff.
vims-74 Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Samme her, men jeg har en veldig flink pliktoppfyllende mann som står på og gir meg de deiligste orgasmene! Blir helt matt bare jeg tenker på all den deilige sexen vi har hatt i det siste
selfangerkjerringa Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 låner du'n ut til trengende venninner? eller tar dere med en ekstra kanskje? Blir litt ensomt i byen i ukedagene vettu hehehe
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Jeg får ikke orgasmer lengre jeg, i såfall må vi holde på i evigheter, og det gidder jeg ikke, ikke så viktig med denne orgasmen, syntes penetreringen er det beste av hele hyrdestunden, men det blir mindre og mindre med det også, har fire uker igjen,føler meg ikke spesielt sexy. Så stå på jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå