Gå til innhold

Reise fra baby på 2,5 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har blitt invitert med på gratis tur til amsterdam med jobben hans når datteren vår er 2 og en halv måned. THvis jeg hadde reist ville jeg vært borte fra hun i 2 og en halv dag.

Kjenner jeg får angst bare ved tanken på å reise fra henne, men er det forsvarlig. Har hun vondt av det? Hun kunne vært hos farmoren sin som er kjempe flink med barn.

Den andre datteren vår på da 17 måneder vil og isåfall være hos farmoren (som hun elsker å være hos) Er det noe særlig å reise så lenge fra henne og?

Det er ikke det at jeg har så sinnsykt lyst å reise på denne turen, men jeg tror jeg har godt av det. Her har det gått i unger konstant siden jeg fikk hun første for 15 måneder siden. Men er det "farlig" for hun minste er det jeg egentlig lurer på.

Og hadde du gjort det selv??? Jeg er super usikker og vet jeg hadde savna de noe forferdelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er livsfarlig faktisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommer til å ta stor skade av det, kanskje hjerneskade også!

Dette må du IKKE gjøre!

FARLIG FARLIG

Skrevet

Du spør,å jeg svarer!!!

Trenger ikke være frekk, du spurte om det var farlig,å ja: LIVSFARLIG

Skrevet

Hei!

Vi var borte 2 og en halv dag vi da nr en var på den alderen. Var hos bestemoren sin.- han begynte faktisk å sove hele natten den helga....

Savnet han så klart, men visste at han hadde det bra. vi var på motorsykkeletur og det var mine pupper som bestemte pauser ( spreng - pause m pumping)

Hvis du selv har lyst så reis- nyt det- er bra for forholdet og ha litt alenetid.

GOD tur!

:-)

Skrevet

DEt er ikke livsfarlig anonym - og slik du svarer får du tåle å bli svart. Hi var ikke ute slike svar!!!

Skrevet

I mine øyne er det livsfarlig, jeg ville ALDRI gjort det!

Lenge leve ytringsfriheten, jeg har lov til å mene AKKURAT hva jeg vil!!!!!!

Uten å bli kalt MONGO!

Skrevet

En ting er vel å synse og mene, og kanskje på kanten å kalle deg det hun gjorde, mem måten du skrev på provoserer jo - og har du dokumentasjon på at det er fare for at ungen kan dø hos framoren???!!??? ( Unnskyld Hi at jeg bruker tråden din å svarer anonym på....) Svar ordntlig - så får du ikke motangrep. Skriv gjerne hva du mener men ordlegg deg på en måte så folk ikke blir provosert da vel. - og nicket ditt?? står du ikke inne for ting du skriver her inne?

Skrevet

Jeg er alltid anonym jeg,syns det er best for meg!

Og jeg har fullt lov til å være det også!

Så små babyer har ikke godt av å være borte fra sin mamma, de trenger tryggheten da!

Nei, det er jo opp til hver enkelt dette desverre,men jeg får vondt om hjertet når jeg tenker på at noen setter seg selv før en baby!

Og selv har jeg fått 3 barn på rappen og er ikke det minste i "nød",nettopp fordi det var nøye gjennomtenkt fra oss foreldrene å få tre tette.

Skrevet

Ja det er greit å skrive at du mener de ikke har godt av det - men livsfarlig??

Avslutter her jeg da - skal ikke krangle - og for all del dere er helt sikkert gode foreldre! Men om du fikk tilbud om gratis tur med mannen din så hadde du vel og kunne tenkt deg turen ?( Er jo ikke sikkert du gjør det da - vi bestemmer alle hva vi gjør)

Og barna mine har ikke tatt skade av å å være hos bestemor på overnatting ( har ikke hørt om noen som har dokumentert at det er farli - mange meninger ja - men ikke dokumentasjon)

Skrevet

Jeg hadde vel ikke reist så lenge med mindre det var nødvendig.

Når ungen er så liten og du føler du trenger tid til deg selv, gå på kino eller spis middag med kjæresten.

Så når du sier du har ikke så supermye lyst og vet du vil savne de, da skjønner ikke at du vil dra.

Skrevet

Barna tar ikke skade av det. Alle som sier og tror at det er livsfarlig må akte seg for mye framover. (Stakkars barn til anonym 3 barnsmor..!) Barn tar vel større skade av foreldre som tror at barna får hjerneskade hvis det blir passet av besteforeldrene sine sammen med storesøsteren sin i to og en halv dag..

Mye rart på dinbaby.com.. Ingen her kan gi deg rett svar, men jeg tror personlig ikke at barnet ditt tar skade av det. Og tilslutt vil jeg si at det som er godt for moren er godt for barnet. Jeg håper du finner ut av det og bestemmer du deg for å reise ønsker jeg deg en riktig god tur!

Ps. Heldig som har en mann med en slik jobb:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...