Gå til innhold

baby eller mat,mamma?


Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte jo bare ta med denne oxo..

like etter at jeg ble gravid,før vår 7 årige datter visste noe,så sto jeg på badet en kveld å stelte meg før jeg skulle på nattevakt. så ser hun lenge på meg og sier:du mamma,du har veldig stor mage,altså!!

jeg svarer at: kanskje d er en baby der inne..

neei,sier hun,jeg tror egentlig at d er kun mat!

så der fikk jeg den.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe den var god...

Sikkert for mye Norvegia:)

 

  • 1 måned senere...
Skrevet

haha!!

Min sønn, akkurat fylt 9, hadde denne kommentaren når jeg fortalte ham at han skal bli storebror: "Åja, så du har ikke spist for mye altså??"

 

Når jeg lurte på hvorfor han ikke hadde kommentert det hvis han mente jeg var blitt litt rund så kom det: "jeg vil vel ikke være uhøffeli med mammaen min!!"

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...