Dingeling Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 måtte jo bare ta med denne oxo.. like etter at jeg ble gravid,før vår 7 årige datter visste noe,så sto jeg på badet en kveld å stelte meg før jeg skulle på nattevakt. så ser hun lenge på meg og sier:du mamma,du har veldig stor mage,altså!! jeg svarer at: kanskje d er en baby der inne.. neei,sier hun,jeg tror egentlig at d er kun mat! så der fikk jeg den.. =)
KlemC 3småUnder3år Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Hehe den var god... Sikkert for mye Norvegia:)
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 haha!! Min sønn, akkurat fylt 9, hadde denne kommentaren når jeg fortalte ham at han skal bli storebror: "Åja, så du har ikke spist for mye altså??" Når jeg lurte på hvorfor han ikke hadde kommentert det hvis han mente jeg var blitt litt rund så kom det: "jeg vil vel ikke være uhøffeli med mammaen min!!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå