Gå til innhold

På dagtid; sover deres små i vogn eller seng?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

frem til hun ble året var det bare vogn på dagtid, men siden hun har sovet i gangen så har det blitt veldig lett å våkne en time for tidlig feks ( i gangen er trappa opp så det blir litt trafikk), så da hun bare sov hjemme på dagtid i helgene når jeg begynte å jobbe så la vi henne i senga. sover ganske mye bedre/lengre der. ut på tur kan jeg ikke med soving i vogn likevel, for da sover hun toppen en halvtime (mot to timer innendørs i senga), og da er ikke snuppehumøret noe særlig utover ettermiddagen/kvelden...

Annonse

min gutt på 20 mån kan somna varsom helst om ikke jeg passar sov tiden hans.

han brukar sova runt 10:30-11:00

og er jeg litt sein med att ta han kan jeg finna han sovandes på golvet/soffan under stolar nesten over allt.

syns det er litt rart att han gør sån....

men er jeg i tid så sover han i vogna ute om det er fint væder annars i senga si....

Sover alltid i senga når vi er hjemme,men er vi borte når det er sovetid så sover hun i vognen også..

Men nå har hun bare en lur om dagen så jeg passer på å være hjemme den tida:)

Nettopp gjennomført "søvnlæring" på lillegutt ifølge Sleepsense-bok, og fungert bra, men iflg boka skal han sove i senga. Holder på med det til rutinen er ordentlig inne, men etterhvert er det jo veeeldig praktisk at han kan sove i vogna. Må jo være litt mobil:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...