Gå til innhold

På dagtid; sover deres små i vogn eller seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har alle 3 ungene foretrukket vogn på dagtid. Greit nok, praktisk å kunne farte litt på dagtid, på tvers av sovetid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig begge deler men kan ligge lenge før hun sovner. Favoritten til begge er faktisk bilen.

Skrevet

hjemme i senga si og i vogna når vi er borte.

Skrevet

Vesla har aldri vært noe glad i vogn så her sover vi inne...

Litt lite praktisk for da blir jeg låst fast her hjemme, men men...

Skrevet

frem til hun ble året var det bare vogn på dagtid, men siden hun har sovet i gangen så har det blitt veldig lett å våkne en time for tidlig feks ( i gangen er trappa opp så det blir litt trafikk), så da hun bare sov hjemme på dagtid i helgene når jeg begynte å jobbe så la vi henne i senga. sover ganske mye bedre/lengre der. ut på tur kan jeg ikke med soving i vogn likevel, for da sover hun toppen en halvtime (mot to timer innendørs i senga), og da er ikke snuppehumøret noe særlig utover ettermiddagen/kvelden...

Skrevet

Sover ute i vogn i bhg og her hjemme er det i vogna dersom vi er ute, inne dersom vi er her.

Skrevet

h*n sovner veldig sjelden både i bilsetet og vogna , så senga er et must når minsten skal sove på dagtid

Skrevet

Stort sett bare i vogn ute. Sover ikke godt inne i senga på dagtid, men sover veldig godt om natta i den. Veldig rart det der...

Skrevet

min gutt på 20 mån kan somna varsom helst om ikke jeg passar sov tiden hans.

han brukar sova runt 10:30-11:00

og er jeg litt sein med att ta han kan jeg finna han sovandes på golvet/soffan under stolar nesten over allt.

syns det er litt rart att han gør sån....

men er jeg i tid så sover han i vogna ute om det er fint væder annars i senga si....

Skrevet

Sover alltid i senga når vi er hjemme,men er vi borte når det er sovetid så sover hun i vognen også..

Men nå har hun bare en lur om dagen så jeg passer på å være hjemme den tida:)

Skrevet

poden min sover mest i senga si, men er vi ute på et eller annet sover han like gjerne i vogna!!!! og godt er det, da må jeg ikke være hjemme når han skal sove!

Skrevet

Nettopp gjennomført "søvnlæring" på lillegutt ifølge Sleepsense-bok, og fungert bra, men iflg boka skal han sove i senga. Holder på med det til rutinen er ordentlig inne, men etterhvert er det jo veeeldig praktisk at han kan sove i vogna. Må jo være litt mobil:)

Skrevet

Sover i senga når vi er hjemme,men tar vi oss en gåtur midt i soveluren,så sovner han i vogna

Skrevet

Hun sover i senga hjemme, og vogna dersom jeg er ute å går i den tiden hun pleier å sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...