Gå til innhold

Hei jenter :)


Arya

Anbefalte innlegg

Først og fremst vil jeg gratulere dere alle med graviditeten!

 

Tenkte jeg kunne melde meg inn i klubben jeg..siden jeg testet positivt i morges... helt utrolig!!! Har prøvd i over et år nå, og jeg klarer liksom ikke helt å tro at det er sant. Fikk en svak strek både på lørdag og søndag (med sånn test man kan ta tre dager før), men i dag var det et klart kryss..

 

Så i følge terminkalkulatoren har jeg termin 25. april, også krysser jeg fingre og tær for at alt går bra :)

 

Jeg bor forøvrig i Oslo og er 28 år.

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

tusen takk og gratulerer masse til deg også!! c",)

har du noen fra før eller?..:)

jeg er fra Lillestrøm, men bor nå på Frogner.

lykke til videre i svangerskapet!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på og gratulerer så masse! Deilig følelse og vite at vi har en liten baby der inne i magen et sted!!! (Evt. ei reke (?!!!) som jeg leste et sted at min 6 uker gamle spire lignet mer på....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben til deg Arya! Jeg har ikke vært innom april klubben før jeg heller, men jeg er mye inne på 1.trimester og ser/skravler;) Det er som dere sier helt sprøtt å vite at det er en liten "baby" der inne i magen!!! (Dette blir min første!) Jeg gleder meg stort, og håper at alt går bra med oss alle sammen!

 

Idag skinner sola her i Tromsø, og livet er ikke annet enn herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo et mirkel! Hehe! Foreløpig kallenavn er Lille Ert - men nå er jeg kommet så langt (6+5) at det overhodet ikke ligner på en ertebelg lenger...

Det er vanvittig stort og overveldende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...