Gå til innhold

Kjøper dere gave til foreldrene...


♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

deres på Bryllupsdagen ?

Jeg har gjor det i alle år, ialllefall en blomst, men hørt om fler som ikke gjør det.

Hva gjør dere?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort. Kommer nok ikke til å gjøre det heller. Kanskje jeg gjør det da de har vært gift i 50 år.

Det hørtes jo koselig ut da. =)

Skrevet

Jeg kjøper gaver til dem hvert år til bryllupsdagen. Mine foreldre har vert gift i 37 år og jeg synes dem fortjener en gave eller om så bare et koselig kort og en blomst. Det er altfor mange som skiller seg så jeg er stolt av mine foreldre :)

 

 

 

Skrevet

Ja, enig med du bambi&bamse:)

Mine har vært i 34, og som jeg sa til min bror, at vi skal være glad for hvert år de er gifte.

Der hvor jeg er født og oppvpkst, er det SÅ mange som går fra hverandre, så det er snart våre foreldre igjen+ noen få til som fortsatt er gifte. Og bank i bordet!

Derfor syns jeg også at de fortjener en oppmerksomhet!

 

Skrevet

jeg har kjøpt blomster til mine foreldre hvert år i år 30 juli hadde de vært gift i 46 år !!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...