Gå til innhold

Dere som skal gifte dere neste sommer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt har dere kommet i planlegginga?

(Litt nysgjerrig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt er egentlig i boks...mangler kjolen min..men skal prøve den i dag....heller ikke kjøpt inn hans dress, lillegutt sin dress og brudepiken sin..men alt er ferdig bestilt og ordnet

til og med fått fikset alle kakene

Skrevet

Vi har ikke ordnet noe mer en lokale og kirke. Har jo nesten et år på oss, så tror det meste blir ordnet etter jul. Skal begynne å se etter kjole snart, men det er vel det eneste jeg blir å ordne før jul.

Skrevet

kjolen er på plass og datoen er bestemt det er alt :)

Skrevet

Har bestillt kirke og er på befaring etter lokale.

Skrevet gjesteliste og begynt sparing. Ellers ikke så mye klart, skal få sydd dress til kjæresten og guttungen i thailand i desember.

Så har jeg bynt å tenke på samler, sanger, tekstlesing osv i kirka

Skrevet

Har bestilt kirken, festlokalet og skal bestille fotograf i morgen! Maten har jeg spurt etter pris på...så da er liksom de STORE tingene på plass!

Skrevet

Eneste som er klart hos oss er kirke, lokale, fotograf og middagen. Så da er det bare resten igjen!!!

Skrevet

Hos oss er kirke, lokale, mat, duker, gjesteliste, forlovere, toastmaster og "farger" i boks. Har kjøpt inn til å lage innbydelser nå snart. Sjekker ut fotografer og frisører om dagen. Så skal jeg kjøpe stoff til kjolen min, mamma skal sy den.

Skrevet

Føler selv jeg ikke har kommet langt. Har bestillt kirke, lokaler er reservert. Skal ha meny-møte der i januar. Band/underholder er bestillt. Bordkort er bestemt. Skal lage bordkort og innbydelsene selv så jeg må begynne snart.

Så det neste som må ordnes nå er fotograf, frisør, brudepikekjoler og brudekjolen.

Skrevet

Har lokale, kirke, frisør og fotograf. Har kjøpt kjole, vi har ringer, har begynt litt på innvitasjoner/brodkort (skal lage de selv), har bestemt farger og litt i forhold til pynting, har bestemt sang til brudevals, begynt på tale til mannen, har gjesteliste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...