Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Kan noen tipse om hva slags blomster som passet i et vinterbryllup?? Vil ikke ha roser, f.eks, de dør/visner så raskt hvis de skulle bli kalde.. Kanskje man må satse på plastikkblomster i buketten?? Skal jo sikkert være litt ute etter vielsen, til/fra bil etc.. Tar i mot alle tips om vinterbryllup generelt!!
jente81 Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Hei! Jeg giftet meg i romjula, og var kjempefornøyd med det. Brukte eføy i kirken til pynt, men også hvite roser. Det gikk veldig fint. I brudebuketten/knapphullsblomsten hadde jeg roser og og orkideer som hovedblomster. Gikk veldig bra!! Vi hadde derimot også geranium i knappehullsblomsten(det er gammel tradisjon), og den ble litt ødelagt av kulda.. Var ute i 1,5 timer og tok bilder...(brrr..)Bildene ble forresten kjempe fine i vinterlyset! Det var forøvrig 6 minusgrader.. Anbefaler deg å ha alternative løsninger på alt! Hva med å gå fra kirken til bilen hvis det blir slaps? (Vi tenkte at Min kjære kunne bære meg de få metrene i så fall) Har dere nok papaplyer? Alle sånne ting er det greit å ha en plan for! Lykke til!!
anaina Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 I blomsterbutikken burde de kunne råde deg om hvilke blomster som er litt hardføre og egner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå