anonyminos Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 jeg vet at det er mange har inne som har prøvd lenger enn meg/oss... er bare så utålmodig.... føler vi har prøvd i en evighet nå...men denne mnd er det "hardkjør",hehe... ønsker oss virkelig ett barn:) begynner nå å tenke på om noe er galt med en av oss, eller begge for den saks skyld:( uff.... måtte bare få litt av det jeg tenker på ut!!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 JEG VIL OGSÅ HA!!!!!!!!! Blir like frustrert jeg også. Vil at det skal klaffe nå!! Er bare i 5pp jeg også, og mange andre har strevd lengre enn meg, men det gjør ikke savnet mitt mindre. Hadde en ma i mars, og jeg vil være gravid igjen. NÅ!! Bare det kunne klaffa denne mnd. Men jeg finner ikke EL engang. :s De 2 siste mnd. har det vært skikkelig "hardkjør", men det funka ikke det heller. Så denne mnd. har vi ganske mye å drive med, så det blir nok lite kos. Kanskje det funker da?! Lykke til da!
anonyminos Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 hei...lykke til du også jeg finner heller ikke eggløsning:( håper det blir maibarn på oss da:)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Lurer på hvem som har tatt eggløsninga vår da?! *hihi* Ja vi får satse på maibarn. Det passer meg ypperlig! Men akkurat nå har jeg mistet trua på det. Bare jeg kunne fått et tegn på at denne mnd. så klaffer det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå