Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Vi hadde (da) vår datter på 6, og sønnen vår på 2,5år som brudepike og brudesvenn. De var jo bare såååå søte:0) Flere som har barna sine med på den store dagen??
Perlemor : ) Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Vår lille frøken er snart 3 mnd. Vi skal gifte oss neste år. Hvis hun kan gå skal hun få være brudepike. Det hadde vært veldig moro:)
Maud Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Jeg har en sønn på 7. Han skal være brudesvenn. Sier selv at han blir den fineste i bryllupet og alle kommer til å se mer på ham enn på bruden :-) Snakk om å være fornøyd med dressen vi har kjøpt. Lillebror er 1 år. Planen er at han går inn sammen med storebror hvis han vil og slipper hvis han ikke vil.
Temmelig hemmelig Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Vi skal ha gutten vår som brudesvenn, han kommer til å være 3,5 år under bryllupet, og så skal søskenebarnet han være brudepike. Det er bare 6 uker mellom dem. Så har de en viss tendens til å bli helt "bajas" så de er ilag så det skal bli spennende å se hvordan det kommer til å gå.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Vi hadde mine to nieser på 5 og 8år gående foran meg. Forloveren min gikk bak meg og bar min datter på 4mnd, så hun og var brudepike=) Veldig hyggelig å ha med sitt eget barn og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå