Mathoka Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Gir dere vann til barna deres hver dag, selv om det ikke er så varmt ute? Hvor mye vann drikker de om dagen? Min gutt drikker vann av kopp hver dag, men det varierer hvor mye...noen ganger 10 ml, andre ganger ca 50 ml...er det for lite??? Han er 3,5 mnd gammel...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Tror det er helt greit det du gir Markus:O) Ammer du? Hvis du gjør det er det ingen vits i å gi vann vedsiden av,det kan påvirke hvor mye han vil ha mm....men når det er varmt er det fint at han vil ha vann:O) (dette fikk jeg vite på HS ihvertfall,ikke alltid man kan stole på det heller:O)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Har aldri klart å få i min lille noe vann. Hun har drukket 2 ganger, men da var hun vel så tørst at hun måtte ha noe, gikk ned ca 20 ml. Ellers er det helt umulig... Fint at du får i din baby noe... Klems
Mathoka Skrevet 15. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2006 Ja, jeg ammer...begynte med vann da det var så veldig varmt, men nå når det er mer nprmal temperatur har jeg gitt vann fordi jeg vil at han skal bli glad i vann når han blir eldre...han spiser og legger på seg bra allikevel...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Bra at han legger på seg! Som sagt er det fint at han venner seg til vann,men nå er det jo ikke mange mnd til fast føde og da er det fint om de får litt vann med maten:O) Jeg har en gutt på 9 mnd,han får bare vann til maten nå,når det var varmt fikk han det hele tiden. Fortsett med vann du,ingen har skade av det:O) (bare pass på at det ikke går ut over mm:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå