Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skal bli kjent med nye mennesker spiller alderen deres en rolle da? Vennene du har i dag, er de på din alder?

Jeg spør fordi jeg tror alder har en viss betydning, men at den ikke er avgjørende for vennskap. Det som har noe å si er felles interesser, like holdninger og andre felles ting. Likevel tror jeg at alder også kan være vesentlig for om man finner fram til noe felles. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 22 og har venner i som er både eldre og yngre....

en del er fra skoltiden og andre er fra barnegruppen jeg gikk med dattra mi....

jeg syns ikke aldern har noe og si...

syns det er bedre og ha venner med samme intresse og dylikt , syns det er dumt om man ska gå og si "nej du er før gamel/ung till att va min ven".....

Skrevet

Jeg har venner som er yngre, jevngamle og eldre. Jeg tror det er berikende å ha ulike venner, både hva gjelder alder og personlighet. Er alle helt like blir det både kjedelig og lite å vokse på. Jeg er i stor jenteklubb der noe av hensikten med klubben er at vi er mange ulike jenter. På den måten får vi innsikt i andre menneskers liv, lærer av hverandre og lærer oss å tolerere forskjeller. Når vi rekrutterer nye jenter ser vi etter noen som kan tilføre noe nytt :)

Skrevet

Kan du fortelle mer om jenteklubben? Høres interessant ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...