Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Hadde egentlig tenkt å ha middag kl 17, men vi skal gifte oss midt på sommeren 07.07.07 så det kan jo være varmt. Kirka begynner kl 16. Vi skal være hos fotograf kl 17. Han regner 1,5 time og sier vi ikke kan beregne middag før kl. 19. Lokalet har vi hele natten så gjestene kan være hvor lenge de vil....Vil ikke til fotograf før kirken iallefall
It's all about me Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Vi giftet oss nettopp kl 17.15 og hadde middag 20.00. Gikk bra det, var ikke noe stress siden vi fotograferte utenfor kirka og selskapet var like i nærheten. Men føler kanskje at dagen ble litt bfor kort, så skulle jeg gjort det igjen ville jeg hatt vielsen tidligere. Varmen ville ikke vært noe problem siden det var super aircondition i lokalet vi var etterpå.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 takk for svar........flere med erfaringer/meninger?
Perlemor : ) Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Vi hadde tenkt til å gifte oss 23.juni neste år, men da var det kun ledig i kirka kl 15.30. Da måtte iv ha middagen kl 18. Dette synes vi ble litt seint siden vi også skulle be inn gjester til kun kaffen. Litt kjedelig for dem å komme kl 21. Derfor valgte vi en anna dato hvor vi skal ha middagen kl 17. Da kan de andre gjestene komme kl 20 og være med på resten av festen. Skal du ha alle gjestene til middag, går det sikkert greit.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 ja, skal ha alle gjester til middag. Tenkte på å ha noen venner til kaffe, men da blir det bare 2-3 venner og da synes jeg like godt de kan være med hele kvelden
Perlemor : ) Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Da går det helt sikkert fint med middagen kl 19 Når skal du gifte deg forresten? Kommet langt i planlegginga? Lykke til videre:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Jeg er en av 07.07.07 brudene Hadde kirke, lokale, frisør og fotograf men, ville bytte kirke (måtte da bytte tid fra 14 til 16 i kirken) Måtte også finne ny fotograf. Har styrt på men nå ser det ut som alt er i boks Du da? Lykke til du også forresten!
Perlemor : ) Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 vi gifter oss en uke etter dere den 14.07.07. Har kirke og lokalet klart. Holder på å sette opp et budsjett og innhente priser. Skal jo tenke på alt samtidig, så det er godt det er noen mnd igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå