Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 jeg holder på å skal flytte i leilighet med jenta mi på 5mnd.. er det en overgang for dem å komme til en ny plass? må jeg regne med noen urolige dager/netter? tenkte å flytte henne på eget rom.. bør hun sove på mitt rom noen uker før? tenkte på til hun føler seg trygg eller noe sånt? takker for svar:)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 lurer også på det samme, vi skal flytte i oktober. Da er snuppa ca 6 mnd. Hun har sovet på vårt rom frem til nå og skal flytte henne på eget da. Tror jeg lar hun sove på eget med en gang, kommer selfølgelig til å sitte sammen hun til hun sovner sånn at hun føler seg trygg:)
M&Ida Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Vi flytta fra vest til nord da ungene var 2,5 og 4mnd. Det gikk kjempefint. Ingen urolige netter på noen av dem. Gledet meg veldig til å flytte inn i større hus, for da fikk minsten eget rom. Han flyttet inn der etter noen dager da rommet hans var full av pappesker:-) Ingen problem m d og alle sov mye bedre:-)
marri81 Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Vi flyttet 2 ganger i løpet av første 3 måneder etter fødselen! Så reiste vi på ferie da hun var fem mnd! Det verste kan være den første natta, for at barnet må jo bli vant til omgivelsene først! Og det skjer fort når de er så små! Det viktigste for barna er at mamma og pappa er der for dem... Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå