*Afrodite* Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Lillemann liker mildt sagt ikke å pusse tennene sine. Noen som vet om det er bra eller dårlig for tennene hans å bruke elektrisk tannbørste? Det hadde jo kanskje gjort jobben litt lettere.. Han er 16 mnd. Faren hans sier at det vil skade tannemaljen (han bruker det selv), men ikke vet jeg..
dinforalltid Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Vi byttet til el.tannbørste, og det ble fra da av gøy å børste tenner. Hørte med tannlegen først, og det var ingen fare. Man skal uansett ikke trykke eller presse med denne børsten, bare gli forsiktig over. Det finnes børster for disse småttingene. Jeg vil absolutt anbefale det, og jeg er ingen mamma som tar sjanser når det gjelder min lille gutt.
ukke Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Min gutt på over 2 bråker enda selv om han vet at han må pusse. misten på vel året er veldig opp og ned. Tannlegen sa at de gjerne kunne bli over tre før de aksepterte det, men at det bare var å stå på sitt og være konsekvent. De selger jo til el.tannbørst til barn så det er nok greit. men ville spurt tannlegen for sikkerhets skyld:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 vi har kjøpt lego tannbørste fra colgate. er en legomann inni tannbørsten, som barna kan leke med når en børster tennene, og når en er ferdig setter en mannen inni tannbørsten igjen. funker her. genialt for min 16 mndrs gamle gutt.
*Afrodite* Skrevet 15. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2006 Okej, her var det delte meninger.. Men når du som sier du har snakket med tannlegen om dette så virker jo det ganske troverdig.. For han liker så godt å styre på med faren sin elektriske tannbørste når han ligge på stellebordet.. Vi får se om vi ikke må skaffe en elektrisk til han også..
yasmina Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Vi fikk beskjed om at barnet burde være over 3 år ( det sa tannlegen 9. Sjekket disse barnetannbørsten og det står faktisk på dem vi fant iaallefall at dem ikke er for barn under tre år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå