Gå til innhold

Hjelp - Vil så gjerne glede min venninne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei enestående venninne som alltid er der og nå vil jeg så gjerne gi noe skikkelig tilbake. Vet hun drømmer om det "perfekte" vinterbryllupet (kjenner hennes drømmer ganske godt etter at hun engasjerte seg i mitt bryllup bl.a). Problemet hennes er delt: De har ikke masse penger å bruke, gubben er ikke veldig glad i sånn masse oppmerksomhet OG det største; de er litt "trege" (altså, bare det å ha en kaffegjest hjemme for de er et styr liksom).

Hva synes dere? Hadde dere blitt glad om noen hadde stelt i stand for dere (jeg er rimelig sikker på at det ellers ikke blir noe bryllup!)? Hvor lang tid i forveien synes dere det er passende å si i fra? Forslag til løsninger mtp kostnader?

Jeg vil jo gjerne at hun skal velge kjole selv feks.

Må bare tilføye at de har vært sammen i over 10 år, har et barn i barnehage og et under planlegging, så sånn sett er de rimelig klare for å gifte seg!

Er anonym nå jeg, så ikke min kjære venninne får noen anelser! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm....jeg ville kanskje fått familie og venner sammen da, evnt samles alle el sende ut et brev der du foreslår dette og ber om at de gir et bidrag i stedet for gave. Du kan jo f.eks også sende brever til tv kanaler der du forteller om dette og at de kanskje blir mer å sponser mot at dere er på tv....meeeen det passer kanskje ikke for dem.

Du kan selge litt vafler på torget el utlodning for å tjene penger. Så kan du snakke litt med lokale leverandører osv og høre om det går an å sponse dere med dvs ting, dette er jo spesielt lett hvis dere bor i en mindre by da. Utrolig hva man kan få el få rabatt på hvis man bare spør:)

Kjolen kan du vel f.eks lure henne til å prøve....forslå at dere skal reise i butikk å bare se på kjoler i alle fall (hvis de har hatt litt tanker om bryllup)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...