Gå til innhold

Har din forlover engasjert seg i ditt bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt med forlover på forberedelsene f.eks? Har hun vist mye interesse for bryllupet deres?

Min har hatt utdrikningslag for meg. Ellers har hun ikke så mye som spurt hvordan det går, om alt er klart, hvordan kjolen er...

Er så opptatt hun. Hadde vært gøy om vi kunne planlagt litt sammen, handla undertøy og sånt. Hyggelig om hun hadde spurt om hvordan jeg har det. Er kjempenervøs, men har ikke så mange å prate med. Men men... det er kanskjemeg som er rar? Tror jeg hadde vært mye mer interessert om det var hun som skulle til pers ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var med på alt som handlet om meg, som kjoler og greier. Også lurte a på alt annet også, så jeg tror ikke hun fikk mange overraskelsene i vårt bryllup. Fantastisk og ha noen å dele alt med og jeg ville definitift gjort det samme selv!

Skrevet

Min forlover er veeeeldig interessert og sier "bare ring.." vi må snakke om bryllup, sparer til utdrikkningslaget osv...så hun er veldig klar for oppgaven. Har ikke begynt med prøving el planleggning enda, men når vi gjør det er hun selvsagt med!

Skrevet

Jeg har min søster som forlover. Hun er veldig behjelpelig og sier akkurat hva hun mener, noe jeg synes er veldig bra :) Hun skal være med å finne brudekjole og hjelpe til med innvitasjonskort. Det er så langt vi har kommet ennå. Men tid setter hun med glede av :)

Skrevet

Jeg har den beste forlover jeg kunne ønske meg. Hun har stilt opp110% på alt, selv om jeg ikke spurte henne.

Det verste er at hun selv er midt i en skilsmisse, og alikevel har klart å stille sånn opp for meg...

Han som var forlover til mannen min derimot har ikke gjort en skit.. Han skrev under på papirene og prøvde og holde utdrikkningslag. men heldigvis stilte alle de andre kameratene hans opp.. (fetteren hans som var forlover)

Det er jo litt trist og kjedelig når man har lyst til å snakke bryllup med noen da spesiellt forloveren og de ikke er intressert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...