Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Hvilke parkdresser av de litt rimeligere merkene er bra? (Troll og Reima Tech blir for dyre). Dvs. som er godt vannavstøtende og lett og bevege seg i for ei tulle på 1 1/2 år. Tenker på typer med avtagbart for. Hva er deres erfaringer med de ulike merkene? Fint om mange svarer! TAKK!
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Jeg har jobbet på småbarnsavdeling i bhg og må bare anbefale babydressen ttil reima, selv om du syns den blir for dyr. Den er tynn og bevegelig og du kan fylle på med ulltøy under når kulda kommer. Jeg kan ikke si jeg kan huske noen dresser som er relativt billige som er gode og bevegelige (men det kommer jo stadig nye merker) Siden du syns reima blir for dyr så vil jeg heller anbefale deg å få tak i en pent brukt en enn å kjøpe en billig dress som blir for stiv for barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 i den alderen brukte vi Leketøy på storesøster og den holdt i massevis. Det er godt med gummi i rompa i den alderen da de sitter mye ute. hun slet den overhodet ikke ut. Nå etterpå har vi brukt Helly Hansen og Reimatec og de er også kjempegode, men j er ikke i tvil om at lillebror arver Leketøy dressen når han skal i barnehagen! Lykke til.
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Mikk-Line sin dress med ullfleece-dress inni er kjempegod! Ligner på Troll, men billigere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå