M@mm@ til mine barn Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Har lurt på flere ganger å stikke innom, men jeg har liksom ikke problemer med datteren min , og har derfor ikke gjort det. Men nå tenkte jeg at det trenger jo ikke være eneste grunnen til å gå inn, så nå er jeg her. God morgen.
Hannemor Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Hei til deg! Godt vi er fler som ikke egentlig har problemer med tenåringene våre! Jeg har ei flott jente på 13 år, som begynner u.skolen i morgen. Håper hun vil fortsette å være en sympatisk og hyggelig person også i de årene. Og velkommen skal du være!
M@mm@ til mine barn Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2006 Tusen takk for det. Ja, vi er heldige syntes jeg. Og syntes synd på de foreldrene som har "vanskelige " barn. Det kan ikke være lett. Men jeg har og 2 gutter på 1 og 2 år som jeg ikke er "ferdig" med da ... hehe.
La Perla Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Hei-hei. Jeg har heller ingen "problembarn", men en grei jente på 12 1/2 som begynte på ungdomsskolen i dag. Hun er ikke tenåring helt ennå, men jeg er nå innom her og kikker litt innimellom likevel. Ellers har jeg en jente som blir 9 om en uke, og en gutt som blir 2, også om en drøy uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå