Gå til innhold

referat :)

amanda,mamma til Imre og Storm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lovde noen av dere her inn et referat fra dagen vår :) :)

Dagen startet med tur til frisør, for sminking og enkelt oppsett av håret før jeg og svigermor dro hjem og skiftet.

Kl 11.30 ankom vi sykehuset og min kjære.

Der hadde svigerfar og en sykepleier pyntet litt med blomster :)

Nervene var i helspenn både hos meg og min kjære, men det roet seg raskt når presten kom innom for "en siste prat" :)

Selve sermonien var enkel, og presten las noen ord jeg og min kjære hadde skrevet til hverandre, før han leste en salme og vi sa JA :) :)

Min kjære var i litt dårlig form og svimte av to ganger mens presten pratet, men etter et par minuttes pause kunne vi fortsette der vi slapp :) :)

Det ble mildt sagt en tårevåt sermoni, tror hverken vi eller gjestene hadde et tørt øye.

Etter selve sermonien fikk jeg og min kjære et par timer for oss selv (han skulle ha medisiner, og han var veldig sliten og ville sove litt).

I 4tiden kom svigerforeldre og min kjæres brødre tilbake igjen med middag og kake :) :)

For oss var dagen så fin som vi kunne ha fått det, vi fikk tid sammen, vi fikk tid sammen med svigerfamilien og vi fikk tankene bort fra sykdom for ei stund :) :)

Lars var veldig sliten etter dagen, og sovnet med høy feber like etter kl 18,

Så her sitter jeg på bryllupsnatta mi og passer på mannen min som fortsatt søv :)

Jeg er så lykkelig som jeg aldri før har vært nå, føler at livet er fullkomment, med 2 spirer i magen og verdens beste ektemann :) :)

Håper at min kjære leter fram sine innerste krefter og kjemper videre mot sykdommen og overvinner legens prognoser :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :-) Lykke til videre :-)

Klem

Skrevet

Gratulerer med dagen! Nå måtte jeg tørke noen tårer. Her driver vi andre og bekymrer oss over bagateller og så forteller du om en perfekt dag i så spesielle omgivelser. Håper mannen din finner de kreftene han trenger slik at dere kan ønske tvillingene velkommen begge to.

Skrevet

Aller først: Hjertelig tillykke med giftermålet, og med det som måtte være en fantastisk flott bryllupsdag!

Men minst like inderlig som gratulasjonene, er de ønskene jeg har for mannen din! Håper virkelig at han klarer å finne de kreftene som trengs for å overvinne sykdommen han kjemper mot. Jeg vet ikke hvilken sykdom det er snakk om, men det er i bunn og grunn uvesentlig. Det vesentlige er at han klarer å kjempe, og at han vinner!

Mange, mange gode ønsker sender jeg også til deg, og de du bærer på!

Det er så bra at du klarer å dele med oss, slik at vi får oss noen tankevekkere og må forstå at det er så mye mer der ute i verden enn bare våre egne "små beskyttede liv"...

Takk for at du er sånn som du er, og et stort LYKKE TIL på ferden for dere alle!

Skrevet

takk for lykkeønskningene for framtiden vår :=)

Setter pris på støtten!

Klem

Skrevet

Snufs..

Sitter og tørker tårer og øyene svir.. Oi.. gravid med to og en kreftsyk mann, slikt rører. Tenker på dere og gratulerer dere begge med inngått ektestand.. De beste ønsker for ektemannen din om at han skal bli frisk og kunne bli kjent med de to som er på vei.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen deres! Referatet ditt fra dagen deres var veldig rørende...

Ønsker mannen din og deg og de to små lykke til videre!

Du virker som en fantastisk flott person :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...