Gå til innhold

Hvilken farge på kjolen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvit, krem, champagne eller noe mer utradisjonelt? Nyskjerrig.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min kjole er Lilla, hehe, ikke lys lilla heller, men ganske mørk blå/lilla. Da jeg prøvde den var den bare meg, kunne ikke ha noen annen :) Lilla er yndlingsfargen min, så ingen ble så veldig overrasket over fargevalget. Jeg syns det viktigste er at man trives i kjolen uansett farge :)

Skrevet

Har du en link hvor man kan se bilder av den lilla kjolen? Ble nysgjerrig jeg nå:-)

Skrevet

har ingen link eller bilder desverre, fant kjolen i en liten asia butikk i oslo hvor de har mye rare klær... og selskapskjoler :) Jeg gifter meg lørdag 26.aug, så da blir det nok tatt en del bilder, så hvis du vil vente til etter det så har jeg i allefall bilde. Kan jo beskrive den: Den har perler og paljetter på korsettet, den har sånn prinsessespiss, er kryssknyting i ryggen ( skal ha sjal i kirken, off white) skjørtet går til under ankelen, og stoffet er litt sånn knudretet i teksturen. Er innsydd BH i kjolen, så slipper å ha det under.

Håper du ble litt klokere, ellers er det bare å vente til jeg får bilder :)

Skrevet

Jeg har alltid trodd at jeg kom til å gifte meg i rødt, men nå ser det ut til at det blir offwhite, gitt. Vi skal giftes på fjellet og gemalen skal ha bunad med offwhite jakke, så da ble det "naturtoner" på meg som matcher jakka hans. Men i går prøvde jeg en mosegrønn fløyelskjole som var helt vanvittig nydelig og hadde vært perfekt på fjellet....

Skrevet

Min er champagnefarget. Hva skjedde med kjolen din Madeira? Har du droppet sydamene eller er det det samme prosjektet fortsatt? Kan ikke huske at det var offwhite du beskrev den som.

Skrevet

Har veldig lyst på rød,når jeg tenker meg om. En tettsittende som viser litt booty og pupper! Skal gifte oss i Vegas,så synes ikke hvit kjole er noe selvfølge lengre,har jo ikke noe tradisjonelt bryllup,og ingen gjester,så da tror jeg jaggu jeg drar på med en litt slutty kjole, jeg :-)

(p.s jeg er ikke gravid enda)

Skrevet

Jeg skal også ha lilla, metallisk lilla på en måte, skinner litt mot grått/sølv.. Vanskelig å forklare, men så ufattelig lekker...! (Synes jeg da.. ;) Ville ha noe litt utenom det "vanlige" å falt helt pladask når jeg så den.. Første kjolen jeg prøvde og var aldri i tvil!! Ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt, men skitt la gå.. hihi.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...