Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Hei. Har egentlig ikke noe spørsmål, men fikk bare litt lyst til å "lufte" tankene mine litt. Jeg er ei jente på 23 år, som har to nydelige barn på 2.5 år, og snart 2 mnd. Er i fast forhold med en kjempe flott mann som jeg elsker over alt. Han er 14 år eldre enn meg, og det kan jeg skrive under på at kun har værtt positivt, spesielt for sex livet. Vi har vært sammen i 5 fine år, og jeg har fått oppleve mye fint seksuelt på den tiden. Vil vel kanskje kalle meg biseksuell, for jeg tenner på jenter, men kan ikke bli forelsket i ei. Og jeg er så heldig at sambo lar meg fritt få utforske denne siden av meg, uten at han maser om å få bli med. For jeg har mang en gang tenkt tanken på å ta med ei jente hjem, men er redd denne sjalusien. Vi har begge hatt trekant med andre før, å ingen av oss har noen negative tanker rundt dette. Så det er da jeg tenker at det kanskje har vært bedre med et par til i senga.... ikke at mannfolka skal røre hverandre, men elleres er det "fritt fram". Da stiller jo alle parter litt mere likt vil jeg tro...:-) Kjenner jeg begynner å få lyst på litt jentekos igjen nå, og til helga blir det første bytur etter fødselen, så står det ei søt ei i baren som har trua, kan det jo hende jeg får ønsket oppfylt:-) Håpehåpe;-) Er det bare jeg som har slike tanker, eller er vi flere? Stor kåt hilsen fra trøndelag:-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Er visst i helt samme situasjon som deg jeg ;-) Bare jeg er så usikker på om jeg tørr....
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Hvis du føler deg trygg på at du har lyst til å prøve, så sier jeg "go for it":) Det er absolutt verdt det. Å bli slikket, kjælt og kost med av ei jente er en opplevelse jeg ikke vil være foruten. Anbefales:-) Jeg har jo veldig lyst på trekant/firkant etterhvert med sambo, men må først være trygg på at det ikke blir noe sjalusi drama utav det.... Så kommer det jo litt an på hvordan jenta er og da.... Tillit er nok et stikkord:-) Hvor i landet bor du da?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Tror vi er ganske like :-) og kjærestene våre har samme innstlling :-) tara
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Kanskje vi skal treffes, hehe:-) Men det er absolutt en spennende tanke, og vi kommer nok til å prøve det en gang når tingene ligger til rette for det;-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå