Gå til innhold

Gjelder ikke meg, men min søster.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 19 år og jeg fikk vite sist uke at hun var gravid.

Det skjedde med et one night stand med en fra en helt annen plass i landet.

Off, har så vondt av henne nå. Hun vet ikke hva hun skal gjøre. Fikk heldigvis snakket med faren i dag, han tok det kjempe fint. Det kom selfølgelig som et sjokk, men han var veldig glad for at hun ringte og fortalte det. De skulle snakke med senere i uken, han måtte berre fordøye det litt.

Hun vet ikke om hun vil beholde det... Tror nok egentli at hun kommer til å gjøre det. Men hun er så usikker. Noe jeg skjønner veldig godt.

Hun er midt i læretiden.

Hun har fortalt det til meg, vår søster,mor og far. Alle støtter henne uansett hva valg som blir tatt.

Heldigvis tok faren til barnet det vedlig bar, så nå er de i hvertfall to om det.

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men må berre få det ut en plass.

Tusen takk for at du leste det, kanskje noen har noen ord tilbake?! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 19 selv,, fikk verdens nydeligste lille jente for 4.5 mnd siden og jeg angrer ikke det grann på at jeg valgte å beholde henne. Hun er det beste som har hendt meg å vi kunne ikke hatt det bedre:) Jeg er sammen med faren, men vi bor ikke sammen enda da.. Det er sikkert litt tøffere å være ung mor i og med at man ikke alltid har like stabile forhold til barnefar som eldre ofte har, så god økonomi som man gjerne skulle hatt o.l. men man kan aldri vte om man noengang kommer til å få det heller. Hvis søsteren din bare er litt i tvil så burde hun absolutt ikke velge abort, da tror jeg hun kommer til å angre veldig..

Skrevet

jeg ble gravid med en mann jeg kun hadde kjent i noen uker da jeg var 17. fikk barnet da jeg var 18, og har vært alene hele tiden. det har gått veldig bra, men har jo fått mye støtte fra foreldrene mine da.

nå er jeg 21, har en datter på 3, har kjøpt min egen leilighet, har ett år igjen av læretiden, fått meg ny kjæreste og livet er perfekt :)

så ting går helt sikkert kjempebra med søsteren din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...