Gå til innhold

Takk for kjempehyggelig treff!


Snuppa27 er stolt mamma til 3

Anbefalte innlegg

ja, naked eye, er enig i at dette må gjentas om IKKE lenge. Bare å si fra det, vi ble jo enige om at nesten ingen av oss hadde noe liv så det bør ikke være så vanskelig å få til flere treff;-)

Stor klem til dere alle, håper vi ses snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var kjempekoselig :) Slapp du parkeringsbot, Snuppa25?

Hva med nytt treff mandag 4. september?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. Sept er helt fint for meg.. Kan jo sjekke responsen på den da?

Ja, jeg slapp unna med skrekken denne gangen, for jeg oppdaget nemlig at jeg hadde parkert et sted hvor de kunne taue vekk bilen etter en time! På prix sin kundeparkering! :o Denne byen gjør meg til et nervevrak, hehehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det passer! Jeg setter opp et treff kl.18.00, så kan vi endre på kl.slett hvis det passer dårlig for noen :)

Snuppa25: Bra du slapp unna med skrekken, hadde vært kjipt med bot nr. to eller tlf fra Viking om at de var på tur med bilen din... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å komme med forslag til andre treffsteder, jeg er litt fantasiløs akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere har satt opp neste treff 4. sept.

Jeg har lyst til å bli med, men har bursdag denne dagen og har allerede planer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg kan ikkje 5-6 pga av jobb.. Men da er vel ikkje alltid so lett å få det til å passa for alle kvar gong. Så eg komme neste gonge eg hvis det blir ein av dei dagane :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt heller opp et ekstra treff 30aug jeg istede for å flytte på det den 4sept, så kan vi heller treffes en ekstra gang de som har mulighet:)

Håper mange kan :)

 

kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det stemmer kansje det ja, sjøloftet ligger vel på langbryggene.

hvor har dere helst lyst til å dra da?

Har jo god pizza der du jobber og da Johanne Birgitte, men i og med at du jobber der er det kansje ikke så fristende :)

 

Bare å komme med forslag på andre steder vi kan dra og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt la vær å reise dit jeg jobbet.. sluttet der for en stund siden.. Både bryggeriet og sjøloftet er fint.. opp til dere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar vi bryggeriet, tente på det trøbbelet med parkering det var sist hehe:) er iallefall ikke noe problem med parkering der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tydeligvis gått glipp av mye her jeg!! :-) Her er det planlagt treff ser jeg, kommer den 4. jeg. See ya'!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...