vimsete mams Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 ... er så usikker. Men nå må jeg bestemme meg snart, gifter meg om halvannen uke!!!! Uæhhhh!!!!
mayaya Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 jepp! :-) jeg visste heller ikke, men mannen min ville, så da er det bra!
Perlemor : ) Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Jeg skal også ha slør. Skal kjøpe stoff og sy det selv siden jeg har hørt at det koster en del. Man bil liksom en ordentlig bud med slør synes jeg.
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 14. august 2006 #4 Skrevet 14. august 2006 Nope, kun enkle blomster..
puttelutte Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Jeg var fast bestemt på å ikke ha, men så fikk jeg prøve et for moro skyld og da ombestemte jeg meg på flekken. Det var liksom prikken over i` en. Du må prøve et for sikkerhets skyld tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Nei, Jeg ser på sløret som den ultimate jomfru- erklæringen. Når jeg har med meg to unger i kirka så blir det litt feil.. MIN mening dette, så ikke hogg av meg hodet.
Ann-ch. Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Jeg var også veldig usikker om jeg skal ha slør,men etter å ha prøvd på så bestemte jeg for å ha.
Maud Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Jeg var ganske sikker på at jeg ikke skulle ha. da jeg prøvde, fant jeg ut at det måtte jeg ha! Ble liksom mer "brudete" og dessuten mindre naken i den stroppeløse kjolen.
Temmelig hemmelig Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 Tror ikke det. Men nå som flere skriver at de har ombestemt seg etter å ha prøvd slør så får vi nå se......
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #10 Skrevet 15. august 2006 hadde mest tenkt på tiara selv, men mannen min vil ejg skal ha, så da blir det slør
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 15. august 2006 #11 Skrevet 15. august 2006 Jeg hadde et kort enkelt slør og en enkel tiara.... Hadde ikke tenkt det, men som mange har skrevet her; det er virkelig prikken over i-en.... Prøv med i butikken! Det er jo bare denne ene gangen i livet!
bambi&bamse Skrevet 15. august 2006 #12 Skrevet 15. august 2006 Hei! Jeg giftet meg i Danmark,og der er det tradisjon og klippe/rive i stykker sløret rett etter bryllupsvalsen. Så jeg valgte enkel tiara og et enkelt slør med diamanter og dråpe krystaller på
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #13 Skrevet 15. august 2006 jeg skal ha et langt slør overstrødd med "diamanter" og tiara. synes slør hører med til det å være brud, og ser ikke på det som noe jomfrugreie. gifter med i hvit kjole også selv om jeg har vært samboer i to år.
jente,jente, ? Skrevet 15. august 2006 #14 Skrevet 15. august 2006 Har egentlig bestemt meg for å ikke ha slør. Heller ha større håroppsats og tiara.. men vi har ombestemt oss mye i det siste, så man skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp med slør likevel..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #15 Skrevet 16. august 2006 jeg hadde slør og fornøyd med det men var 2.5 meter og satt fast inni frisyra så fikk ikke tatt det ut måtte ha det på armen hel tiden å var litt slitsomt...men ville tatt slør igjen for var jo fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå