Gå til innhold

faren til sønnen min er fra karibien


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

gutten min er nå syv år, og faren har sett ham to ganger , sist gang var da gutten var 14 mnd. Han har ingen kontakt med oss men har dessverre skrevet under på at han er faren. Jeg har fått ny mann og vi venter snart vårt første barn sammen. Nå ønsker jeg at min nye mann skal få adoptere sønnen min, norge har ingen avtale med fars hjemland så han blir heller ikke krevet for bidrag. noen som vet hvordan jeg skal gå frem for å få godkjent adopsjonen?

 

 

er anonym nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnets far må gå med på adopsjonen, og skrive under noen papirer. De som best kan hjelpe deg med dette, er antakelig Bufetat. Ta kontakt med dem du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje verdensbarn? Eller en annen av adopsjonsorganisasjonene! Jeg mener om faren må finnes, og så forelegges dette valget og disse papirene også..... så innebærer det en reise....

 

Finnes intet konsulat fra noe EØS-land heller der? De kunne kanskje klart å formidle kontakt!

 

Dersom det er et problem å få kontakt med mannen, jeg antar liksom det, må det vel være en slags mulighet allikevel? Da kan man jo ikke vite om han er levende eller død? Det må vel være en slags foreldelsesfrist også for forelderskap...??

 

Kanskje frelsesarmeen eller andre klassiske stifinnere????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...