Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #1 Skrevet 14. august 2006 Hvor mye betaler dere for fotograf og hva innkluderer dette? Synes det er vanskelig å velge fotograf. Har fotografene veldig forskjellig prisklasse eller er prisen nokså lik over alt. Jeg bor i rogaland (sandnes).
mayaya Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Vi betaler 3000 for fotografering med oss, forlovere og bil. Farge og sort/hvitt. Da får vi ca 30 bilder i album etterpå.
vimsete mams Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 Hei! Tror prisene varierer ganske mye faktisk. Jeg tror jeg har valgt en dyr fotograf, har jeg funnet ut i ettertid... Men vi får ganske mye, da. Hun kommer til kirka i forkant og tar bilder av alle gjestene og av krika, og fotograferer selve seremonien. Etterpå fotograferer hun oss selvfølgelig, men også nærmeste familie. Betaler 9000 kroner, så ganske dyrt... Men jeg vet hun er velidg veldig flink.
Perlemor : ) Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 6000 kr har vi fått tilbud om. Det er en grunnpakke også kan man alltids velge noe mer, men da blir prisen deretter.
Gjest Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 vi betaler 5000,- for grunnpakke, da kommer fotografen til kirken og tar bilder av oss utenfor der ( hvis dårlig vær drar vi til studio hennes ikke så langt fra kirken og lokalet) Da får vi et enkelt album med 10 bilder tror jeg det var. Vi må bestille forstørrelser senere og betale det utenom de 5000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå